Rainbow Six Quarantine, Watch Dogs Legion, Gods & Monsters bekräftade till PS5 och Scarlett

Robot
Rainbow Six Quarantine, Watch Dogs Legion, Gods & Monsters bekräftade till PS5 och Scarlett
Medlem

" Which are actually going to be extremely interesting for players, as you’ll be able to download new content a lot faster."

Herrejävlar, en ny konsollgeneration ska uppgradera allas uppkoppling, woohooo!

Free internet speed upgrade intensifies


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

" Which are actually going to be extremely interesting for players, as you’ll be able to download new content a lot faster."

Herrejävlar, en ny konsollgeneration ska uppgradera allas uppkoppling, woohooo!

Free internet speed upgrade intensifies

Glöm inte det nya : SSD!!

Som förövrigt har använt i lådan x antal år redan 😏..

Medlem
Ambassadör
Xbox
Skrivet av Mirage:

" Which are actually going to be extremely interesting for players, as you’ll be able to download new content a lot faster."

Herrejävlar, en ny konsollgeneration ska uppgradera allas uppkoppling, woohooo!

Free internet speed upgrade intensifies

Ja jag förstår inte heller det uttalandet. Varken hur konsolerna skulle öka på download speeden på mitt internet eller vad det är som skulle vara spännande med det om så var fallet.


signatur

Jump in.

Medlem

Pratar dom om samma "teknik" både Sony och Microsoft pushade på utvecklare när nuvarande konsoler var ofärdiga, smart datalagring så man kan börja spela innan spelet är nerladdat? Som typ 2 spel utnyttjade.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Pratar dom om samma "teknik" både Sony och Microsoft pushade på utvecklare när nuvarande konsoler var ofärdiga, smart datalagring så man kan börja spela innan spelet är nerladdat? Som typ 2 spel utnyttjade.

Fungerar på alla Xbox One spel så vitt jag vet, i alla fall alla jag spelat.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Fungerar på alla Xbox One spel så vitt jag vet, i alla fall alla jag spelat.

De gånger jag provat det (både på XBONE och PS4) så slutade det med "Ja alltså du kan STARTA spelet, men inte spela för det är inte nedladdat, hurr hurr hurr!"


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Fungerar på alla Xbox One spel så vitt jag vet, i alla fall alla jag spelat.

Säkert. Fast det var inte "93% installerat nu kan du gejma" dom ville ha.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

KoP
Medlem

Bara för att dom skjuter upp och släpper spelen på nästa generation konsoler behöver det ju inte betyda att spelen automatiskt blir bättre. :'D Grafik i all ära, men det är inte den viktigaste komponenten i ett spel.

1
Skriv svar