Call of Duty: Modern Warfare drog in över 600 miljoner dollar på tre dagar

Robot
Call of Duty: Modern Warfare drog in över 600 miljoner dollar på tre dagar
Medlem

Kul för actiblizz


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Får väl köpa denna när man har pengar över.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sjukt kul MP. Första COD sen Blops 2 tror jag.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Det såg så kul ut att jag (inbiten BF-spelare) förbeställde för tidig beta.

Spelade ett tag, sen avbeställde jag. Alla tycker olika, men för mig personligen så känns spelet som om det vore producerat av folk som skapat sitt allra första FPS-spel, inte en veteranstudio.

Medlem

Välförtjänt

Medlem

Galet med pengar! Funderar själv att köpa! Vart köpte PC-folket sin kopia?


signatur

Niet.

Medlem

Fick med det när jag köpte nytt grafikkort, så jag ska lira mitt första CoD sedan förra Modern Warfare.

Medlem

@Theade: Verkar vara lite hugget som stucket när det kommer till det faktiskt. Jag brukar kika här när jag ska ha billigast pris: https://www.allkeyshop.com/blog/buy-call-of-duty-modern-warfa...

Rätt risig sida, jag vet. Men den fungerar!

Medlem

Märks lite på aktien med

Medlem

Det kraschar fortfarande för mig mitt i kampanjen.
Måste spelet ladda "shadows" en kvart varenda gång innan man kan börja spela?


signatur

autograph

Medlem

Jag älskar det.. Snart level 50 ^^

NuZ
Testpilot

Min föraning är nog att de drar in mer sen när vapen och andra p2w saker kommer i Battlepass systemet. Tragiskt men men. Kan inte släppa uttalandet om ”base weapon”. De är nära att göra ett perfekt CoD men de kan inte hålla fingrarna borta från mtx så lär gå åt fanders om någon månad. Ska köpa spelet när de är mer tydliga hur de ska göra


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Gen
Medlem

Investerarna/aktieägarna lär vara missnöjda ändå.

Medlem

@Theade: Jag kollade också runt och fann bara spelets officiella hemsida, såvida man inte skall chansa på någon av dom där sajterna som man inte vet riktigt om det är legit eller inte. Personligen så tycker jag det är för mycket pengar för ett sådant spel just nu, speciellt när man inte har så mycket tid för att spela. Men dom som har och är sugna så är det säkert värt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Min föraning är nog att de drar in mer sen när vapen och andra p2w saker kommer i Battlepass systemet. Tragiskt men men. Kan inte släppa uttalandet om ”base weapon”. De är nära att göra ett perfekt CoD men de kan inte hålla fingrarna borta från mtx så lär gå åt fanders om någon månad. Ska köpa spelet när de är mer tydliga hur de ska göra

Du måste vara världens suraste människa! Har inte sett dig skriva något positivt någon gång😂

NuZ
Testpilot
Skrivet av DarkSvenn1002:

Du måste vara världens suraste människa! Har inte sett dig skriva något positivt någon gång😂

Haha av mina 756 inlägg är nog något positiv Trött på industrin bara som tror vi gamers är dumma


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av conthox:

@Theade: Jag kollade också runt och fann bara spelets officiella hemsida, såvida man inte skall chansa på någon av dom där sajterna som man inte vet riktigt om det är legit eller inte. Personligen så tycker jag det är för mycket pengar för ett sådant spel just nu, speciellt när man inte har så mycket tid för att spela. Men dom som har och är sugna så är det säkert värt.

Ja, finns ju i Battle.net appen.. men det kostar ju som sagt en slant.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av NuZ:

Trött på industrin bara som tror vi gamers är dumma

Men det är "vi" ju. Är det inte early access, förbokningar eller att köpa spelet flera gånger till flera plattformar bara för att kunna spela det på dag 1 och sedan igen på "rätt" plattform så är det något annat som vi gladeligen slänger ut pengarna på.

Frågan är om det är företagen eller vi som gör fel...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

NuZ
Testpilot
Skrivet av conthox:

Men det är "vi" ju. Är det inte early access, förbokningar eller att köpa spelet flera gånger till flera plattformar bara för att kunna spela det på dag 1 och sedan igen på "rätt" plattform så är det något annat som vi gladeligen slänger ut pengarna på.

Frågan är om det är företagen eller vi som gör fel...

Där har du helt rätt! Tur är att det finns gamers som börjar säga ifrån. Nya CoD hade vart en lootlåde hysteri om inte läckan kom och vi sa ifrån. Battlepasset kommer innehålla vapenvarianter per säsong som senare kanske kommer i lådor istället efter säsongen är slut ”så alla som inte hann kan också få”. Battlepasset kommet kosta pengar och lådorna kommer kosta pengar. Det är vi gamers som tyvärr tillåter sånt p2w i 70$ spel. Jag kommer troligen köpa spelet om ryktena inte stämmer Och det bara är kosmetiska saker i battlepasset. Just nu ser jag fram mot Death Stranding. Har aldrig förbokat ett spel sedan det blev digitalt istortsett. Mitten av 90talet tror jag var sista gången jag förbokat nått.


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag förbokar spel eftersom jag vill få med allt + extraprylar när jag köper spel.
Det måste ju vara företagen som gör fel?
Låt allt ingå i spelet när det släpps istället!


signatur

autograph

Medlem

Varje gång jag startar spelet så blir det "loading shadows" i 20 minuter!?

Efter den senaste stora patchen (igår) så har det inte kraschat på ett tag!

Edit: Igår var det första gången som"loading shadows" inte kom upp.


signatur

autograph

Medlem

Som sagt, trist att Shaders uppdaterar i 20 minuter vid varje patch.


signatur

autograph

Medlem

Nu har jag äntligen spelat klart COD:MW.

Spoilervarning:

Men när kampanjen äntligen var klar, och efter eftertexterna så står det att kampanjen fortsätter i SpecOps. What?
Och, jag tycker att det blev för mycket och segt med barnen. Springa runt i grottorna och nattbanorna blev för upprepande.
Det kunde ha kortats ner.


signatur

autograph

1
Skriv svar