Pokémon-kort sålt på auktion – för 1,9 miljoner

Robot
Pokémon-kort sålt på auktion – för 1,9 miljoner

”Pokémon! (Måste fånga fler). Det är du och jag. Tillsammans blir vi ett lag!”

#pokemon


Medlem

Så chansen att ens ett enda kort funnits i Sverige är mer eller mindre lika med noll?
Kul ändå!

Medlem

Jag hade en tendens att tugga på alla mina spel och samlarkort när jag var yngre. Var väl tur att det dyraste kortet jag har ägt har vart värt runt 600 kr


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Kontot avslutas

Jag ägde aldrig några kort eftersom jag ansåg mig för "stor" för att hålla på med sådant. Pog däremot spelade jag på skolgården några år tidigare.


signatur

ゼルダの城

ELF
Medlem

Ångrar att jag gjorde mig av med mina kort och spelplanen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Gen
Medlem

Varför blev inte "Middle-Earth" eller "DoomTrooper" korten värda så mycket

Frilansare
Skrivet av Gen:

Varför blev inte "Middle-Earth" eller "DoomTrooper" korten värda så mycket

Hade bara Garbage Pail Kids.

Inaktiv
Skrivet av ZeldasCastle:

Jag ägde aldrig några kort eftersom jag ansåg mig för "stor" för att hålla på med sådant. Pog däremot spelade jag på skolgården några år tidigare.

Precis samma för mig men måste tacka för nostalgitrippen, hade helt glömt bort Pog.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Precis samma för mig men måste tacka för nostalgitrippen, hade helt glömt bort Pog.

Samma här, Kulor, Hockeybilder och Pogs, sedan blev jag "för gammal" för samlarobjekt.

Tror det kom något som hette gogo's efter detta som lillebrorsan fortsatte samla på.

ELF
Medlem

Någon som har någon koll på vad standardutgåvorna av ex. Pikachu, Bulbasor etc är värda?
Det är ju vanliga kort, men de tillverkas väl inte längre? De som har dessa håller väl också i dem...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Någon som har någon koll på vad standardutgåvorna av ex. Pikachu, Bulbasor etc är värda?
Det är ju vanliga kort, men de tillverkas väl inte längre? De som har dessa håller väl också i dem...

Blev också lite intresserad och tydligen kan man använda sig av denna sida för att kika på sina gömda/glömda skatter. https://www.cardmarket.com/en/Pokemon/


signatur

Submission is for the weak

ELF
Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Blev också lite intresserad och tydligen kan man använda sig av denna sida för att kika på sina gömda/glömda skatter. https://www.cardmarket.com/en/Pokemon/

Det var ändå inte mycket för de tidigare standardkorten.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

Det var ändå inte mycket för de tidigare standardkorten.

Det verkar bero på vilken version man har enligt trollandtoad.com. Base Set 2 och Base Set Unlimited är knappt värda något. Base Set Shadowless är värda lite mera medan Base Set 1st Edition är värda mycket mera.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

1
Skriv svar