Ikväll streamar Calle och Polski Destiny 2

Robot
Ikväll streamar Calle och Polski Destiny 2

Det blir att hårdtesta tipsen i vår guide och låta veteranerna Emil och Kenneth hålla oss i handen.

#bungie, #destiny-2


Har gjort dippan till chipsen och lagt ölen 🍺 på kylning åxå.. Så e förbered för att kolla på streamen


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Perfa, då har jag nåt att göra på jobbet! btw i sommar förväntas en repris på paintball förnedring.


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

mer sprit! man spelar ALLTID bättre med mer sånt i kroppa!

Medlem

Är Destiny värt att spela för storyn eller är det mest ett bra co-op spel ? Hamnar det i looter-shooter segementet typ som BL3 ?

Gnällkuk
Skrivet av heady89:

Är Destiny värt att spela för storyn eller är det mest ett bra co-op spel ? Hamnar det i looter-shooter segementet typ som BL3 ?

Den har en rätt stark lore men jag vet inte om jag skulle säga att man engagerar sig. Man kör så mycket mellan saker som berör storyn att åtminstone jag zonat ut. Helt klart ligger styrkan i allt du spelar tillsammans med andra, även om det går utmärkt att spela själv så är spelet byggt för att spelas med andra och det går då att spela taktiskt på bossar osv.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ett tips:
Högre dubbelhopp med Warlock sker genom att hoppa, och snabbt hoppa igen. Så att man ger skjuts i "rätt" riktning. Lite som att man i första hoppets kurva bestämmer vinkel, och med andra hoppet låser riktningen något. Floaty boys, kallade nån dem.

Hunters dubbelhopp fungerar mer som i Mario.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dudukun:

Ett tips:
Högre dubbelhopp med Warlock sker genom att hoppa, och snabbt hoppa igen. Så att man ger skjuts i "rätt" riktning. Lite som att man i första hoppets kurva bestämmer vinkel, och med andra hoppet låser riktningen något. Floaty boys, kallade nån dem.

Hunters dubbelhopp fungerar mer som i Mario.

Lärde mig det till slut!


signatur
1
Skriv svar