Destiny 2 klan söker fler medlemmar

Moderator | Testpilot
Skrivet av Stripe:

Varför måste man registrera sig för att vara med i Discorden?

Nu är jag inte op, men vad menar du? Jag testade länken och kom in på Discorden utan problem. Menar du att du inte har ett Discord-konto?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu är jag inte op, men vad menar du? Jag testade länken och kom in på Discorden utan problem. Menar du att du inte har ett Discord-konto?

Jo men i discord måste man göra en !register. För att länka sitt konto till Discord antar jag.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Varför måste man registrera sig för att vara med i Discorden?

För att vi kör med Charlemagne botten. Antingen den eller rankbot är standard på alla servrar. Finns en hel del roliga commands tillgängliga med Charlemagne.

Var själv inne och tittade för ett tag sedan. Discord är bra om man vet vad man ska göra, men för många är det en block. Man kommer inte vidare om man inte blir registrerad, och ibland funkar det inte bara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Starksprit:

För att vi kör med Charlemagne botten. Antingen den eller rankbot är standard på alla servrar. Finns en hel del roliga commands tillgängliga med Charlemagne.

Ok. Tänkte mer att man exponerade sitt konto, men ingen risk för det alltså?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Stripe:

Ok. Tänkte mer att man exponerade sitt konto, men ingen risk för det alltså?

Nej. Det är bara så man har tillgång att använda botten, bland annat för att skapa raids. Enkelt sätt att visa att man vill raida i Destiny 2, och att andra kan klicka i om de vill vara med eller inte.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Stripe:

Ok. Tänkte mer att man exponerade sitt konto, men ingen risk för det alltså?

Skrivet av uberpwnage2.0:

Nej. Det är bara så man har tillgång att använda botten, bland annat för att skapa raids. Enkelt sätt att visa att man vill raida i Destiny 2, och att andra kan klicka i om de vill vara med eller inte.

Ja precis. Charlemagne får inte tillgång till dina inloggningsuppgifter.

Medlem
Skrivet av lerb:

Som återvändande spelare utan klan, finns denna klan fortfarande?

Det gör den 🙂
Skulle det uppstå problem så är det bara att skriva pm till mig så löser jag det.

Medlem

Eftersom destiny äntligen blev crossplay så ansökte jag om att få vara med i både klanen och discord. Är totalt novis angående discord eftersom jag kör Xbox men det ger sig väll med tiden. Jag nickar samma sak här som på destiny och discord osv.

Hoppas man får hänga på!


signatur

"Out of order? I show you out of order!" - Al Pacino, Scent of a woman.

Medlem

Fortfarande i drift? 3 barns far i 40års åldern är intresserad!

Medlem
Skrivet av Ettam_r:

Fortfarande i drift? 3 barns far i 40års åldern är intresserad!

Självklart! Bara ansöka till klanen och discord. Länkar ska finnas här i tråden.


signatur

It's gonna be fun on the bun!

12
Skriv svar