Hur bra flyter Ghost Recon: Breakpoint? Sweclockers snabbtestar*

Robot
Hur bra flyter Ghost Recon: Breakpoint? Sweclockers snabbtestar*
Medlem

Lite synd att det inte är ett bredare test, halva läsarstyrkan sitter på kort under 1060 och således är testet inte för alla. Tänkvärt för framtiden sweclockers!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Plofgren:

Lite synd att det inte är ett bredare test, halva läsarstyrkan sitter på kort under 1060 och således är testet inte för alla. Tänkvärt för framtiden sweclockers!

Intressant statistik, lite nyfiken på vad du får den ifrån?


signatur
Medlem

Tycker de funkat bra med mitt 980 i 1440p från betan. Klart inte maxad grafik men helt klart spelbart.

Releasehästryttare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Intressant statistik, lite nyfiken på vad du får den ifrån?

Kan se nyheterna nu...

"Stort säkerhetshål på Fz.se" "Läsarna kan se vad andra har för system!"

jbx
Medlem

Ångrar mig inte en sekund att jag köpte 2080Ti och äter knäckebröd till lunch och middag året ut...


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Medlem
Skrivet av sarlucic:

Hmm, jag upptäckte ett stort problem med den undersökningen i distributionen av DirectX och listan över DX12-kort. Alla Turingkort listas under DX8 and below
0,07% för alla DX9, men över 9% för DX8 och sämre.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av sarlucic:

Generellt sett ligger FZ ett par snäpp över det, och Sweclockers ännu högre. Dels är vi ju alla spelnördar, och dels bor vi ett land som har det ganska gott ställt. Många sämre belevade länder som drar ner den statistiken.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius: Vore inte det en ganska så bra undersökning att göra?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk
Skrivet av sarlucic:

Det är extremt dåligt sätt att jämföra standard när du har hela världen med. Utgår du från Sweclockers som bas, vilket undersökningen kom ifrån är det ungefär som att jämföra medelinkomsten på Kungsholmen i Stockholm mot hela Sverige.

Märkligt hur man kan göra ett antagande att det ser likadant ut på ett snitt över hela världen, jämfört med en nischad publik i Sverige, eller ens Sverige som helhet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av conthox:

@Carl Johansson-Sundelius: Vore inte det en ganska så bra undersökning att göra?

Bollen är redan i rullning, både på här och på Swec


signatur
Medlem

Nu kommer jag ta upp en sak många hatar. Jag är sugen att handla spelet via 3e partssidan Kinguin men det är fan inte billigt där längre. 515:- ska de ha för Uplay nyckeln där. Det har bara blivit dyrare o dyrare där. Känns inte riktigt värt det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gnällkuk
Skrivet av CARTMAN:

Nu kommer jag ta upp en sak många hatar. Jag är sugen att handla spelet via 3e partssidan Kinguin men det är fan inte billigt där längre. 515:- ska de ha för Uplay nyckeln där. Det har bara blivit dyrare o dyrare där. Känns inte riktigt värt det.

Jag hade nog avvaktat, allt vad jag läst och sett om spelet hitintills pekar på att det är en massiv flopp där Ubi pumpat sönder spelet d1 med mtx, med spelfördelar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Älskar fortfarande wildlands. Kör enbart singel player. Hoppas det här är lika bra, eller bättre. Det var knappt spelbart i början dock. Men nu flyter det på riktigt bra med ett 970 kort.


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

Medlem
Skrivet av kallandes:

Älskar fortfarande wildlands. Kör enbart singel player. Hoppas det här är lika bra, eller bättre. Det var knappt spelbart i början dock. Men nu flyter det på riktigt bra med ett 970 kort.

Jag älskade Wildlands också, men rent spelmässigt kändes detta som en försämring av serien. Spelade 2 stängda betor, och jag kommer vänta på reabingen om 1-2 år.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Generellt sett ligger FZ ett par snäpp över det, och Sweclockers ännu högre. Dels är vi ju alla spelnördar, och dels bor vi ett land som har det ganska gott ställt. Många sämre belevade länder som drar ner den statistiken.

Gissar att du menar bemedlade för artiga brukar de vara i fattiga länder enligt min erfarenhet i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av stjärnsoldat:

Gissar att du menar bemedlade för artiga brukar de vara i fattiga länder enligt min erfarenhet i alla fall.

Haha, mycket riktigt.


signatur
1
Skriv svar