Ubisoft firar 20 miljarder dödade Odyssey-fiender genom att låta dig rida en enhörning med lila vingar

Robot
Ubisoft firar 20 miljarder dödade Odyssey-fiender genom att låta dig rida en enhörning med lila vingar

Vi kan också konstatera att ni förutom att döda gillar att flirta.

#assassins-creed-odyssey, #enhörning, #ubisoft


Medlem

Blev besviken för alla mounts i spelet är ju bara olika skins för Phobos och är enbart kosmetiska. Vore roligare om dom hade olika stats och egenskaper. :/

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Blev besviken för alla mounts i spelet är ju bara olika skins för Phobos och är enbart kosmetiska. Vore roligare om dom hade olika stats och egenskaper. :/

Just så, det är inte hela världen men det hade faktiskt varit trevligt med lite rollspelselement på kusarna också.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skägg.
10 Chambers

Har inte kunnat sluta nynna på den här sedan jag skrev nyheten.


signatur
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Vi kan också konstatera att ni förutom att döda gillar att flirta.

Som tillslut leder till: svart skärm... Är det så jäkla farligt att visa lite naket, med tanke på all blod man visar?

Medlem
Skrivet av B-itta:

Som tillslut leder till... svart skärm. Är det så jäkla farligt att visa lite naket, med tanke på all blod man visar?

Ja, för jänkarna.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ja, för jänkarna.

Men sen har de typ Game of Thrones där de går all in... Vet du vad, de borde bjuda på en sex scen på den där enhörningen, a la Witcher 🤣

Medlem
Skrivet av Mirage:

Ja, för jänkarna.

På en nivå förstår jag det. Vi svenskar har ju alltid varit mer öppna med sex på skärmarna, men samtidigt var det ju inte direkt kul när man satt tillsammans med morsan och farsan och såg på film och helt plötsligt är det en långt utdragen softcore-scen på skärmen, medan en våldsscen kan vara obehaglig på ett annat sätt.

Så helt oförstående är jag inte för jänkarnas förhållande till sex på skärmarna 😁

Medlem
Skrivet av Kyraal:

På en nivå förstår jag det. Vi svenskar har ju alltid varit mer öppna med sex på skärmarna, men samtidigt var det ju inte direkt kul när man satt tillsammans med morsan och farsan och såg på film och helt plötsligt är det en långt utdragen softcore-scen på skärmen, medan en våldsscen kan vara obehaglig på ett annat sätt.

Så helt oförstående är jag inte för jänkarnas förhållande till sex på skärmarna 😁

Absolut! Vet om den känslan... Men du spelar väl inte Odyssey med mor o far?

Skrivet av Kyraal:

På en nivå förstår jag det. Vi svenskar har ju alltid varit mer öppna med sex på skärmarna, men samtidigt var det ju inte direkt kul när man satt tillsammans med morsan och farsan och såg på film och helt plötsligt är det en långt utdragen softcore-scen på skärmen, medan en våldsscen kan vara obehaglig på ett annat sätt.

Så helt oförstående är jag inte för jänkarnas förhållande till sex på skärmarna 😁

Äsch, vi vet ju att för jänkarna så leder bilder på bröstvårtor till syndfullt sex utanför äktenskapet och evig pina i helvetet.
Mycket värre än lite våld, för våld är ju lösningen på problem och det kan inte straffa sig.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Spelar odyssey nu genom uplay+, riktigt bra spel! Så mycket quests dock så man klickar igenom de flesta dialoger. Vissa röstskådespel är dessutom urusla 😂

Medlem
Skrivet av Kyraal:

På en nivå förstår jag det. Vi svenskar har ju alltid varit mer öppna med sex på skärmarna, men samtidigt var det ju inte direkt kul när man satt tillsammans med morsan och farsan och såg på film och helt plötsligt är det en långt utdragen softcore-scen på skärmen, medan en våldsscen kan vara obehaglig på ett annat sätt.

Så helt oförstående är jag inte för jänkarnas förhållande till sex på skärmarna 😁

Deras förhållande till sex/nakenhet är en kvarleva från puritanerna som sorgligt nog ännu genomsyrar deras samhälle :/


signatur

I drank what?

Avstängd

Bästa spelet som kom förra året lätt. Expansionerna är även väldigt bra, den första "Legacy of the first blade" har ju lite att göra med AC Origins, vilket ni kan se varför då ni spelat ut den.


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

Förresten om ni vill ha mer info om vad som kommer denna månad.

https://www.youtube.com/watch?v=aUbJVSPRV5Y


signatur

PS5 och inget annat.

Gen
Medlem

Tackar tackar!

Medlem

Hmm, någon annan som inte fått denna hästen? Eller har jag missat nåt? Jag har varken fått den eller sett den bland alla items man kan få via launchern...

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Hmm, någon annan som inte fått denna hästen? Eller har jag missat nåt? Jag har varken fått den eller sett den bland alla items man kan få via launchern...

Inte sett eller fått nåt heller. Spelar ju nån deluxe version från uplay+

Avstängd
Skrivet av mrpijey:

Hmm, någon annan som inte fått denna hästen? Eller har jag missat nåt? Jag har varken fått den eller sett den bland alla items man kan få via launchern...

Tror man måste köpa den i ubi store tyvärr. Så det stämmer inte i nyheten att man "får" den.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar