Dräp drakar i The Elder Scrolls Online och rädda riktiga katter

Robot
Dräp drakar i The Elder Scrolls Online och rädda riktiga katter

Zenimax donerar pengar för var femte drake som dödas i kampanjen Slay Dragons, Save Cats.

#Bethesda, #The-elder-scrolls-online, #Zenimax


Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Ja så himla bra! Dessutom kommer det att vara rea på Elsweyr kapitlet nu!! Vill ni ha någon att spela med så har vi en Fragzone guild på PC! Kontakta mig så lägger jag till dig! Vi har event varje vecka!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Jag och sambon startade precis nya characters (lvl 39) och älskar ESO, vi har dessutom köpt 2 nya burkar så gött att gå från low 30fps till ultra 100fps

Medlem

Om det är rea kanske man plockar upp det till slut nu då... Har inte spelat på ett tag, men kliar lite i fingrarna efter ett bra MMO.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av robbis:

Jag och sambon startade precis nya characters (lvl 39) och älskar ESO, vi har dessutom köpt 2 nya burkar så gött att gå från low 30fps till ultra 100fps

Är ni med i Fragzone? Om inte, och vill bli det så fixar jag det!

Skrivet av Dunder:

Om det är rea kanske man plockar upp det till slut nu då... Har inte spelat på ett tag, men kliar lite i fingrarna efter ett bra MMO.

Ja, det är massor med spelare inne dagligen. Elsweyr är på 50% rea och bas spelet PLUS Morrowind kostar nu bara 100 kr på steam!
https://store.steampowered.com/app/306130/The_Elder_Scrolls_O...


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Är ni med i Fragzone? Om inte, och vill bli det så fixar jag det!

Ja, det är massor med spelare inne dagligen. Elsweyr är på 50% rea och bas spelet PLUS Morrowind kostar nu bara 100 kr på steam!
https://store.steampowered.com/app/306130/The_Elder_Scrolls_O...

Vi har alla expansioner redan. Ska kolla med sambon om hon är sugen på att joina

1
Skriv svar