Gratis-Battlegrounds till Europa i oktober

Robot
Gratis-Battlegrounds till Europa i oktober

Pubg Lite, för dig med riktigt kass burk!

#europa, #game-for-peace, #pubg-lite


Inaktiv

Det jag vill veta är om de med Lite kan spela med oss som har fullversionen

Medlem
Citat:

Spelet ska innehålla samma element som i originalet, men ha betydligt nedskalad grafik.

Så varför inte bara lägga in ett Low graphics mode i spelet? Missar jag något? PUBG är väl inte direkt den starkast lysande stjärnan på grafikhimlen ens i sitt originalutförande?

Inaktiv
Skrivet av Bennii:

Så varför inte bara lägga in ett Low graphics mode i spelet? Missar jag något? PUBG är väl inte direkt den starkast lysande stjärnan på grafikhimlen ens i sitt originalutförande?

Nja inte om man jämför med spel som Battlefield. Sen är PUBG fortfarande inte superbra optimerat oavsett vilka grafikinställningar man spelar på just nu men det har nog att göra med servern mycket t ex när man ska plocka upp grejer och öppna dörrar just när man landat så kan det vara segt.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Det jag vill veta är om de med Lite kan spela med oss som har fullversionen

Enligt PUBG själva så ska det inte gå.

Skrivet av Bennii:

Så varför inte bara lägga in ett Low graphics mode i spelet? Missar jag något? PUBG är väl inte direkt den starkast lysande stjärnan på grafikhimlen ens i sitt originalutförande?

Jag tror inte Lite innehåller allt som PC-versionen gör. PUBG Lite är ju PUBG Mobile som har blivit portat till PC för att så enkelt som möjligt få det maximalt optimerat.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

PUBG Lite är ju PUBG Mobile som har blivit portat till PC

Ah, ok.

1
Skriv svar