I Rebel Inc är det uppror och inte virus som ska hanteras

Robot
I Rebel Inc är det uppror och inte virus som ska hanteras

Tematisk uppföljare till Plague Inc kommer till pc under oktober.

#early-access, #oktober, #plague-inc, #rebel-inc, #trailer


Medlem

Kul. Plague Inc var mycket underhållande på telefonen.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Gnällkuk

Oh? Visste inte ens om att det fanns till iOS/Android. Här blir att ladda ned och inta soffposition ikväll känner jag!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Oh? Visste inte ens om att det fanns till iOS/Android. Här blir att ladda ned och inta soffposition ikväll känner jag!

Både Plague och Rebel Inc. finns till mobilen Jag har dock inte provat Rebel än.

Gnällkuk
Skrivet av Sebbepojken:

Både Plague och Rebel Inc. finns till mobilen Jag har dock inte provat Rebel än.

Jo, plague hade jag på telefonen när det kom och spelade en hel del. Hade dock helt missat att spelet fått en uppföljare, vilket är lite märkligt med tanke på att förra spelet var en sån hit och att jag gillade det skarpt. Jag köpte precis spelet på Appstore, blir att testa ikväll


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Aw, om ändå det kunde komma ett realistiskt tactical RTS med sånahär features.
Typ spela som US Army med uppdrag att stabilisera en region i Syrien eller dylikt.
Inte all out war då med 400 tanks och helikoptrar som blockerar solen alltså. Tänker mest 'show presence' med patruller, hearts and minds, prata med village elders, leverera mat/vatten, fortifiera rätt platser och försvara mot/jaga bort insurgent-celler.

1
Skriv svar