Massor av Minecraft-info från gårdagens Minecon

Robot
Massor av Minecraft-info från gårdagens Minecon

Se Dungeons-introt och börja (förhoppningsvis) lira Minecraft Earth i höst.

#Microsoft, #Minecraft-dungeons, #Minecraft-earth, #Mojang


Medlem

Det kan säkert bli kul, jag fick lite vibbar från Magicka

Medlem

Är det inte jäkligt korkat att släppa minecraft earth på vintern när det är för kallt att spela sådana spel?

Medlem
Skrivet av Madridaren:

Är det inte jäkligt korkat att släppa minecraft earth på vintern när det är för kallt att spela sådana spel?

Nog är väl marknaden de tänkt sig större än norra Europa 😂


signatur

Styret upp och däcken ner

ELF
Medlem

Minecraft Dungeons är nog en genialt drag. Lär vara många som skaffar det. Bara det håller i längden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Nog är väl marknaden de tänkt sig större än norra Europa 😂

Fast det är väl vinter i övriga europa, nordamerika och vissa platser i asien också?? Varför inte lägga 3-4 månader till på utveckling så att mån får till det ordentligt samt kan rida på värmen på våren när alla vill ut? Nordamerika och europa är ju trots allt väldigt virala marknader till skillnad från mellanöstern, afrika och sydamerika som det kommer bli nu. Australien är ju gott när som så förstår fortfarande inte riktigt stressen...

Medlem
Skrivet av Madridaren:

Fast det är väl vinter i övriga europa, nordamerika och vissa platser i asien också?? Varför inte lägga 3-4 månader till på utveckling så att mån får till det ordentligt samt kan rida på värmen på våren när alla vill ut? Nordamerika och europa är ju trots allt väldigt virala marknader till skillnad från mellanöstern, afrika och sydamerika som det kommer bli nu. Australien är ju gott när som så förstår fortfarande inte riktigt stressen...

Låt tredje världen sköta buggjagandet!

Ambassadör
Xbox

Minecraft Dungeons är det som jag själv ser fram emot mest, kan bli riktigt kul.

Det är kul att se hur enormt stort och levande Minecraft är!


signatur

Jump in.

Medlem

Dungeons ser kul ut! Hoppas det finns djup i det också! Mumsigt!


signatur

Niet.

Medlem

gamla MC som jag köpte för ca 100kr funkar fint fortf med shaders och resource packs


signatur

//monster

1
Skriv svar