Urban fantasy-rollspelet Disco Elysium klockar in på runt 60 timmar speltid

Robot
Urban fantasy-rollspelet Disco Elysium klockar in på runt 60 timmar speltid

Massiv infochock! Spelvärlden, speltiden, manuset.

#disco-elysium, #info, #speltid, #värld


Medlem

Se där, ser väldigt intressant ut!

Gnällkuk

Oj, även 30 är ju rätt bra ska jag säga. Spontat, efter att ha hört Jocke svamla om det på FF och skumläst lite hade jag räknat med 10-15h på sin höjd. Då får man hoppas att det är välfyllda timmar och inte bara långt för sakens skull.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Bra! Jag börjar med Greedfall på fredag kväll, förhoppningsvis är jag klar med det till den 15 oktober. Sen släpps Outer worlds den 25 oktober... Mycket att göra just nu.

Testpilot

Uppsatt på listan att hålla koll på och se vad recensionerna pekar.

Medlem

Najs! 90% säkert köp. Mera en tidsfråga....

Inaktiv

Jag hade missat detta helt fram till det nämndes på FZ och måste säga att ett köp blir det. Duktigt nyfiken!

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Jag hade missat detta helt fram till det nämndes på FZ och måste säga att ett köp blir det. Duktigt nyfiken!

samma lika här,

FM-guru
F.d. Sisyr

Det var väldigt mycket speltid med tanke på hur litet teamet som utvecklar det är. Mycket mer än jag förväntat mig.

Medlem

60?? Det är ju galet. Givet köp då med andra ord.

1
Skriv svar