The Last of Us Part 2 släpps den 21 februari

Robot
The Last of Us Part 2 släpps den 21 februari

Fira släppdatumet med att spana in den nya trailern.

#naughty-dog, #the-last-of-us-part-2


Medlem

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

Medlem

Såg på live revealen och slutade upp med att jag blundade mig igenom 90% av trailern. Sjukt sjukt taggad!

Inaktiv

Såg inte speciellt fett ut? Värdelöst state of play överlag. Bara tråkiga reveals.
Inte ett pip om Ghost of Tsushima. Disappointed som FAN!

Medlem

De skulle släppt det 16 april.

Medlem

mm, inte alls sugen!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Fragtjuv

Ska bli fruktansvärt intressant.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Joel ❤️


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

@anon_326725: Om du inte tycker Last of Us var fett nog så förstår du säkert inte hur mycket det spelet betyder för många.

Medlem

Inte många spel jag ser fram emot, men detta är fan i mig ett av dem.

Medlem

Jag vet inte varför men folk börjar skriva att detta spel tar upp två Blu-ray-skivor?

Medlem

Jag har sett fram emot det här spelet, men efter dom år som gått så kändes det här verkligen bara meh... från vad man fick se. Såg ut som TLOUS 1.5 med lite upphottad grafik men att man trampar runt i exakt samma miljöer.

Inaktiv
Skrivet av GhostfaceMain:

@SaltyApple: Om du inte tycker Last of Us var fett nog så förstår du säkert inte hur mycket det spelet betyder för många.

Jag är mycket väl medveten om hur hypat uppföljaren är. Ser inte logiken i att jag behöver tycka det är fett för det

Moderator | Testpilot
Skrivet av GhostfaceMain:

@anon_326725: Om du inte tycker Last of Us var fett nog så förstår du säkert inte hur mycket det spelet betyder för många.

Skrivet av anon_326725:

Jag är mycket väl medveten om hur hypat uppföljaren är. Ser inte logiken i att jag behöver tycka det är fett för det

Saltyapple tyckte inte om trailern för det inte visades något multiplayer.

skrattar


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Saltyapple tyckte inte om trailern för det inte visades något multiplayer.

skrattar

Du är moderator va? Glömmer lätt bort det när man läser nivån på det du skriver...

Medlem

Synd att jag inte har någon PS4 ännu.....

Medlem
Skrivet av neocon:

@Deli: Phone Booth ( https://www.imdb.com/title/tt0183649/ ) utspelade sig i en telefonkiosk i mer än en timme och var spännande från början till slut. Tror nog dom kan göra ett fantastiskt känslostarkt (och magstarkt) spel igen, med den grafik som visades.

Absolut den var väl ganska intressant och spännande när den kom, men jag hade absolut inte velat se Phone Booth 2, Men en uppföljare på ett AAA-spel sex år senare bör kännas ganska fräscht även om dom försöker behålla originalkänslan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Du är moderator va? Glömmer lätt bort det när man läser nivån på det du skriver...

Tar du illa upp så ber jag givetvis om ursäkt. Med tanke på att vi tillsammans skrattat åt det en gång innan så tänkte jag att det var okej.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Såg inte speciellt fett ut? Värdelöst state of play överlag. Bara tråkiga reveals.
Inte ett pip om Ghost of Tsushima. Disappointed som FAN!

Ghost of Tsushima är single-player btw, hähä.

Och ja, det var ett väldigt tråkigt State of Play. Om ryktena stämmer lär dom ha något i februari igen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Inaktiv
Skrivet av Fezk:

Ghost of Tsushima är single-player btw, hähä.

Och ja, det var ett väldigt tråkigt State of Play. Om ryktena stämmer lär dom ha något i februari igen.

Det vet jag mycket väl och jag ser ändå fram emot det.

Bara för att jag föredrar multiplayer överlag betyder inte det att alla singleplayer-spel är ointressanta och tråkiga?

Märkligt flockbeteende hos vissa att man måste tillhöra ett specifikt läger och kasta skit på alla som tycker olika. Lite som vänster mot höger och Xbox mot PS.

Oh well...

Medlem

Lill grabben får gråta hur mycket han vill. När detta kommer ut så snor jag ungens ps4 och låser in mig.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Tar du illa upp så ber jag givetvis om ursäkt. Med tanke på att vi tillsammans skrattat åt det en gång innan så tänkte jag att det var okej.

Tyckte bara det var ett trött uttalande då det inte stämde alls med varför jag tyckte det såg tråkigt ut. Var fler i tråden som tyckte det verka "meh" t om.

Moderator | Testpilot
Skrivet av anon_326725:

Tyckte bara det var ett trött uttalande då det inte stämde alls med varför jag tyckte det såg tråkigt ut. Var fler i tråden som tyckte det verka "meh" t om.

Det köper jag. Helt och hållet mitt misstag


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av anon_326725:

Det vet jag mycket väl och jag ser ändå fram emot det.

Bara för att jag föredrar multiplayer överlag betyder inte det att alla singleplayer-spel är ointressanta och tråkiga?

Märkligt flockbeteende hos vissa att man måste tillhöra ett specifikt läger och kasta skit på alla som tycker olika. Lite som vänster mot höger och Xbox mot PS.

Oh well...

Ja, ne, försökte bara vara lite lustig. Tar bara det jag läste du skrev i single-player tråden "Själv är jag inte ett fan av singleplayer som inte har coop. Känns totalt meningslöst. Multiplayer är det enda rätta då spel är till för att avnjutas med vänner.
Vill man sitta ensam och uppleva något fett kan man kolla på film/serier eller läsa en bok
;)" Lät inte sådär jättepositivt inställt till single-player bara, därav försökte jag vara lite "lustig", du får tycka precis som du vill.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Yes, det här blir nog en uppföljare värd titeln. När Naughty annonserade ut Uncharted 4 var jag "meh" och hade hellre sett Last of us 2 och nu äntligen är det på G.

Måste skaffa det där VR LA noire också. såg jävligt kul ut


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv
Skrivet av Fezk:

Ja, ne, försökte bara vara lite lustig. Tar bara det jag läste du skrev i single-player tråden "Själv är jag inte ett fan av singleplayer som inte har coop. Känns totalt meningslöst. Multiplayer är det enda rätta då spel är till för att avnjutas med vänner.
Vill man sitta ensam och uppleva något fett kan man kolla på film/serier eller läsa en bok
;)" Lät inte sådär jättepositivt inställt till single-player bara, därav försökte jag vara lite "lustig", du får tycka precis som du vill.

Det stämmer för det mesta med spel för mig personligen. Sen ibland dyker det upp en guldklimp som är så nice att man har överseende med att det inte finns någon multiplayer i det. Sen så är ju en ";)" en liten indikation på att man inte är blodigt allvarlig. Men men. Nu vet du vad jag menar iaf!

Medlem

Najs! Kul med lite hype

Frilansare

Fick feels. Vill fan känna lite i mina spel nu igen!

Medlem

Alla varianter på spelet man kan köpa och vad som ingår:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Moderator | Testpilot

@Fezk: Riktigt fin cover!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

123
Skriv svar