Nya rykten om nästa Batman-spel

Robot
Nya rykten om nästa Batman-spel

Kryptiska, och senare raderade, tweets avslöjar att storyn kan baseras på populär serietidningsförlaga.

#batman, #scott-snyder, #wb-montreal, #batmanday, #batman80


Medlem

Inte Rocksteady alltså. Undrar vilken typ av gameplay det kommer vara.


signatur

I drank what?

Medlem

Ser fram emot mer Batman spel iaf även om inte RockSteady Studios snickrar på de. Tycker Batman Origins var ok ändå.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ser fram emot mer Batman spel iaf även om inte RockSteady Studios snickrar på de. Tycker Batman Origins var ok ändå.

Var väll inget fel på Origins egentligen gameplay-mässigt som Batman spel var det bra.
jag selade Asylum, city och oringins stort sett efter varandra.
Det man kan säga att spelet passade mer bara inte in som ett "Origins" då man hade gadgets avancerad än vad man började med i tidigare spel som skulle utspela sig långt efteråt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Asylum pressade jag mig själv till att klara, pallade aldrig det med City och Arkham Knight testade jag aldrig ens.
Jag är tyvärr en sådan som måste ha 100% i spel men alla jävla collectibles i City var lite för mycket. Det var som ett Ubi-spel *100. Efter ett tiotal collectibles var det inte längre roligt att samla. Kändes som de fyllde kartan med skit för att dryga ut speltiden.

Medlem
Skrivet av schmuttah:

Asylum pressade jag mig själv till att klara, pallade aldrig det med City och Arkham Knight testade jag aldrig ens.
Jag är tyvärr en sådan som måste ha 100% i spel men alla jävla collectibles i City var lite för mycket. Det var som ett Ubi-spel *100. Efter ett tiotal collectibles var det inte längre roligt att samla. Kändes som de fyllde kartan med skit för att dryga ut speltiden.

Det slog dig aldrig att skita i collectibles ? Om man nu måste ha 100 % så lär väl typ varenda spel bli tråkigt.

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Det slog dig aldrig att skita i collectibles ? Om man nu måste ha 100 % så lär väl typ varenda spel bli tråkigt.

Jo, de flesta spel med mycket collectibles. Annars funkar det fin fint

1
Skriv svar