Terminator: Resistance avtäckt – kriga mot robotarna strax efter domedagen

Robot
Terminator: Resistance avtäckt – kriga mot robotarna strax efter domedagen

Han sa ju att han skulle komma tillbaka.

#terminator, #terminator-resistance


Skägg.
10 Chambers

Har fortfarande PTSD sedan Salvation.


signatur
Gen
Medlem

Oulala!

Personligen hade jag mest blivit glad över en remake av Terminator : Future Shock men detta kanske också blir bra

Skribent

Vart fan kom det här ifrån?? Såg dessutom ut att kunna bli rätt underhållande. Får fortfarande rysningar av musiken.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ger mig otroliga B vibbar.
Trailern ser ut som någonting till ett mobilspel.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Releasehästryttare
Skrivet av bellyman:

Ger mig otroliga B vibbar.
Trailern ser ut som någonting till ett mobilspel.

Är ju från samma snubbar som släppte on rail rambo spelet 2013

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gen:

Oulala!

Personligen hade jag mest blivit glad över en remake av Terminator : Future Shock men detta kanske också blir bra

Ja tack!


signatur
Medlem
Skrivet av Devan:

Är ju från samma snubbar som släppte on rail rambo spelet 2013

https://www.youtube.com/watch?v=CFFi3PHp5qM

Oh crap

Skribent
Skrivet av Gen:

Oulala!

Personligen hade jag mest blivit glad över en remake av Terminator : Future Shock men detta kanske också blir bra

Terminator-serien från Bethesda är grymt underskattad och var banbrytande på sin tid. Fordon och öppna banor långt innan Battlefield. Hade gärna sett en uppföljare, men om det blir från Bethesda idag så lär de ju fylla det med lootboxar och what not....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Shit vad dåligt det ser ut. Det enda jag vill ha är ett terminatorspel där man skall döda människor som T1000.

Sjukt coolt att forma sin arm till ett spjut och kasta in i magen på någon sate och sedan se samma spjut åla sig tillbaka, ammo och hp skulle vara samma resurs liksom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt det ser ut. Det enda jag vill ha är ett terminatorspel där man skall döda människor som T1000.

Sjukt coolt att forma sin arm till ett spjut och kasta in i magen på någon sate och sedan se samma spjut åla sig tillbaka, ammo och hp skulle vara samma resurs liksom.

Finns ju en Stålmannen-risk med att vara T-1000 - overpowered som fasen. Tycker hela storheten med Terminator ligger i att man balanserar på randen till utrotning, och att slåss mot omöjliga odds. Som Xcom gör så förbannat bra.


signatur
Medlem

Som en sån där envis jäkel som jag är som fortfarande tycker att T2 står sig som världens bästa actionfilm genom tiderna, så tycker jag det här ser magiskt ut. Lkte cheesy på sina ställen, men omg, den elgitarren med Terminator temat samt alla ljudeffekter som är trogna de gamla filmerna fick min gåshud att skjuta iväg mitt hår som en piggsvin (fast det är en myt). Det ser fasen i mig rätt nice ut Det här =D gillart!

eld
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Shit vad dåligt det ser ut. Det enda jag vill ha är ett terminatorspel där man skall döda människor som T1000.

Sjukt coolt att forma sin arm till ett spjut och kasta in i magen på någon sate och sedan se samma spjut åla sig tillbaka, ammo och hp skulle vara samma resurs liksom.

I know this hurts.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av eld:

I know this hurts.

Var inte ni båda på Grin när det begav sig?


signatur
Medlem

Såg intressant ut.

@Tomas Helenius: Är mörarmaskiner en ny sorts terminator?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

ELF
Medlem

@Gen: Jag vill ha en remake på War of The Machines. Körde sönder demot men blev aldrig av att jag skaffade spelet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Redaktör
Skrivet av Vileoxe:

Såg intressant ut.

@Tomas Helenius: Är mörarmaskiner en ny sorts terminator?

Japp! T-2000: de dödar långsamt genom att hänga dig på en köttkrok i kylen i några veckor.

Tack, fixat!


signatur
Medlem

Saknar ju totalt den ångestfyllda och mardrömslika atmosfären från Terminator 1 och 2s framtidsscener. Pass på detta.

Medlem
Skrivet av Devan:

Är ju från samma snubbar som släppte on rail rambo spelet 2013

https://www.youtube.com/watch?v=CFFi3PHp5qM

Ja, med tanke på deras tidigare filmlicensspel, och att det här kommer från ingenstans två månader innan release, så tycker jag vi väntar på recensioner och andra åsikter innan vi förbokar.

Medlem

"enligt Metro UK bygger det enbart på de två första filmerna. Vilket är en bra sak, eftersom de är överlägset bäst"

Vad menar du enbart? Finns ju bara två terminator filmer. Trean kommer snart på bio.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har fortfarande PTSD sedan Salvation.

Jag tycker Salvation är ett mästerverk i jämförelse med Genisys.

Redaktör
Skrivet av jehuty:

"enligt Metro UK bygger det enbart på de två första filmerna. Vilket är en bra sak, eftersom de är överlägset bäst"

Vad menar du enbart? Finns ju bara två terminator filmer. Trean kommer snart på bio.

Det finns ju fem (snart sex):
The Terminator (1984)
Terminator 2: Judgment Day (1991)
Terminator 3: Rise of the Machines (2003)
Terminator: Salvation (2009)
Terminator: Genisys (2015)


signatur
inK
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har fortfarande PTSD sedan Salvation.

Vad som var bra med Salvation var att det var lätt Platinum/1000G.
Det var ju bara spela igenom en gång och sedan bränna skivan eller elakt ge bort det i julklapp till någon stackare..


signatur

Every trophy counts...

eld
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det finns ju fem (snart sex):
The Terminator (1984)
Terminator 2: Judgment Day (1991)
Terminator 3: Rise of the Machines (2003)
Terminator: Salvation (2009)
Terminator: Genisys (2015)

Han har rätt, jag har ingen aning vad du pratar om där, jag ser bara två terminator filmer listade.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det finns ju fem (snart sex):
The Terminator (1984)
Terminator 2: Judgment Day (1991)
Terminator 3: Rise of the Machines (2003)
Terminator: Salvation (2009)
Terminator: Genisys (2015)

Ser fortfarande bara två filmer. Resten är väl av The Asylum?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

James Cameron har gjort mycket rätt, men att släppa rättigheterna till "Terminator"-filmerna, eller lägga ut det på andra, var ett dåligt val. Jag tror detta senaste spel inte kommer göra gått för universet, men visst, man kan ju alltid ha fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker det ser rätt lovande ut. Men hade velat se en ännu råare ton. Mer smuts. Det ser ut att bli lite väl mycket ljusexplosioner – vilket för övrigt är ett problem jag har med många sci-fi-orienterade actiontitlar.

Våga hålla igen med effekterna!

Medlem

Nu blir det till att sikta och skjuta på månen

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Nu blir det till att sikta och skjuta på månen

Terminator: Skynet var ett underbart spel!

Medlem
Skrivet av PontusT:

Som en sån där envis jäkel som jag är som fortfarande tycker att T2 står sig som världens bästa actionfilm genom tiderna, så tycker jag det här ser magiskt ut.

Haha, här är en till. Jag gick och såg T2 på bio fem gånger när den kom. Jag kunde inte få nog, den filmen hade allt!

Jag hoppas verkligen att spelet blir bra. Är försiktigt optimistisk.

12
Skriv svar