Vad gör ni nu?

C64
Medlem

Är det verkligen billigare att köpa en ny konsoll än pc det behöver ju inte vara en värsting Peze
REK pris för ett spel till ps5 är 830kr altså rekommenderat det lär inte ta lång tid till när spelen kostar en tusenlapp + DLC + Micro + LOOT..sen + en ny SSD Plus en ny handkontroll nått mer jag missat ??

Inaktiv

Tar en öl (Founders Mas Agave) och spelar fall guys. Perfekt spel att flippa på mobilen imellan matcher.

Medlem

Dricker bärs. Precis spelat ut gratisliret Bear Party: Adventure. Riktigt roligt. Nu blir det lite DOOM 3 med Redux-modden.


signatur

I'm like you, I have no name.

C64
Medlem

Tar en öl Nam nam nam nam

Medlem
Skrivet av CyberJ:

Funderar🤔 snälla hjälp mig
Hur många spel rymmer hårddisken på ps5 digital? Eller är det en slags molntjänst?

Här är en länk där Sweclockers pratar om detta.

https://www.sweclockers.com/nyhet/30441-playstation-5-spel-ka...

OnT: Slösurfar.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Inaktiv

Varit hemifrån ett tag, kom hem igår och direkt in i en bjudning. Idag blir det soffhäng med familjen och bara vara!

Medlem

Jag jobbar med ett kloaksystem, det är ett skitigt jobb men någon måste göra det.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Njuter av ledigheten. Har precis backat Pathfinder 2 och fått tillgång till alphan, så ska sitta och testa det senare under dagen också.

Men nu blir det lunch följt av lite fiske!

Medlem

väntar på pizza

Medlem

Sitter och bajsar, funderar på om man ska torka sig eller låta det lufttorka.

Avstängd

Fan va alla dricker öl då, ska ni inte upp och jobba imorgon eller är majoriteten här arbetslösa?


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem

Kollar aktier, sparar i hemlighet till en resa till Florida med familjen om 3år. Köra Universal, Disney, NASA osv kostar ju en del

Dock prioriterar jag en frän hyrbil också

Medlem
Skrivet av 20LEGEND:

Fan va alla dricker öl då, ska ni inte upp och jobba imorgon eller är majoriteten här arbetslösa?

Läs datum och klockslag en gång till.

Medlem
Skrivet av 20LEGEND:

Fan va alla dricker öl då, ska ni inte upp och jobba imorgon eller är majoriteten här arbetslösa?

För det första så finns det något som kallas semester.
För det andra så jobbar inte alla människor måndag till fredag 7-15 osv.
För det tredje är det aldrig fel med en öl oavsett man ska jobba dagen efter eller inte.

Så det så!

Nu ska det storstädas sen så ska jag dricka mer än en öl troligtvis! (Jag är inte arbetslös. Jag har semester!)

Medlem

Lyssnar igenom ett album av mitt nuvarande favoritband ännu en gång.

(Aephanemer, om nu någon undrar.)


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Jag konfigurerar ett par AirPods Pro, som jag fått genom jobbet. Jag har blivit en yuppie... :/


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Jag konfigurerar ett par AirPods Pro, som jag fått genom jobbet. Jag har blivit en yuppie... :/

Grattis?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Fixar käk, tar en bärs.
Köpt Deftones senaste album på vinyl så det blir premiärlyssning om en stund.

C64
Medlem

Jag har faktiskt spelat Quake 3 i 2 timmar snart på lättaste leveln hehe men det är ju skitkul o gratis va spelet oxå
även fast jag är svensk så finns det inget o klaga på
Så tummen upp till betsheda

Medlem

Sitter och funderar på om jag är för trött för att dra igång Stellaris i ett par timmar eller inte.

Edit: Svaret var, om någon nu undrar, ja. Jag var för trött.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd

Träffade en vän från förr som jag inte träffat på väldigt länge och frågade hur är det, "jo det är bra, bara att jag tröttnat på folk överlag bara klagar och klagar. Fy bjuder inte hem knappt någon längre, umgås nästan bara med familjen". Du har rätt sa jag, skönt och slippa höra gnäll och elände.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

Sitter på en buss påväg hemmåt efter första dejten via tinder. Gick jävligt bra.

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Sitter på en buss påväg hemmåt efter första dejten via tinder. Gick jävligt bra.

Ni höll avstånd hoppas jag

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Ni höll avstånd hoppas jag

Hon hämta mig 02:00 på natten och jag åkte hem 2 dagar senare. Resten kan du nog reda ut själv hahahah

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Flugsaft:

Hon hämta mig 02:00 på natten och jag åkte hem 2 dagar senare. Resten kan du nog reda ut själv hahahah

Haha, skillnaden mellan första dejten och första tinderdejten.

Medlem

Sitter och fantiserar om en modern tolkning av Ghost and Goblins.

Med From Software bakom spakarna.

Känns som att Dark Souls-formulan hade passat som handen i handsken här.

Tänk att möta den röda djävulen som en första boss på en gotisk kyrkogård några minuter efter spelet börjat.

Gåshud.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Ni höll avstånd hoppas jag

Jag tror att hon höll i hans stånd.

Flåt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skägg.
10 Chambers

Ligger på loftet på landet, kollar lite följda trådar och ska slå på senaste avsnittet av Dungeons & Daddies.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ligger på loftet på landet, kollar lite följda trådar och ska slå på senaste avsnittet av Dungeons & Daddies.

Låter härligt.

Dungeons & Daddies?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Måste bara nämna att vem i helvete attackerar Rick Moranis?! Hitta aset illa kvickt.

Förövrigt görs det inte något speciellt för tillfället, dricker lite kaffe och surfar runt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skriv svar