Påminnelse: Pc-Wreckfest har fått nytt innehåll

Robot
Påminnelse: Pc-Wreckfest har fått nytt innehåll

Men senaste uppdateringen får skäll på Steam.

#wreckfest


Medlem

Wreckfest känns som ett spel utan själ lite, har flertalet gånger försökt ge det en chans men det känns... meningslöst, svårt att sätta fingret på.

jbx
Medlem

Har riktigt skoj med detta. Startar då och då och kör några race. Märkte inte något negativt efter senaste uppdateringen.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Känns som en trea. I början, innan den största uppdateringen för två år sen så var spelet suveränt(en stark 4:a).

Det enda jag känner som saknas är som jag skrev i ett annat inlägg är HUD element som är anpassat för 21:9 och multimonitor. Är fast på 16:9 just nu sen två år tillbaka. Sen vill jag ha ett soundtrack likt Flatout 1. De har gjort ett bra jobb med musiken som den är, men saknar Wolfmother och andra goa band. Sist och kanske det mest efterlängtade: Ljud. Blir tokig efter två varv med motorer och kollisioner som inte har någon dynamik som helst. Bra inspelningar, men en alltför enformig ljudbild om man kallar det så?

Medlem

jag tycker det är skitkul, inte lika länge som riktiga spel då man gör typ samma saker hela tiden, åker runt i bilen.

MEN, det är kul som fan att krascha en massa å hålla på, i säkert 10talet timmar. tror dock inte mer än så om man inte är fantast av bilar lr total action i form av krockande å bilar som går sönder rejält.

destruction derby-liknande läge finns med många banor osv.

värt att nämna, har inte lirat det sen release, men nu ere dags igen.
jag skulle ge hur roligt spelet är 4/5. men i helhet 3/5, pga att man bara lirar det ett visst antal timmar, som aldrig är lika länge som alla andra spel för samma pris.


signatur

//monster

Medlem

Jag har då kul med spelet i alla fall, har haft det lääääänge men inte börjat spela förrän nån vecka sen.

1
Skriv svar