Dags för gratis vecka i The Elder Scrolls Online!!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Dags för gratis vecka i The Elder Scrolls Online!!

Har du alltid undrat och varit nyfiken på The Elder Scrolls Online? Nu slipper du vara nyfiken. För imorgon tisdag 27 augusti kl: 20.00 startar gratis veckan och håller ända till tisdag 3 september.

Den bästa delen är att har du testat ESO förut under tidigare gratis perioder kan du ta upp där du sist avslutade ditt äventyr! Hur bra? Man kan prova Elder Scrolls Online på dessa platformar: PS4, Xbox One, PC/MAC. Alla som även skapar helt nya konton får 500 crowns som man kan handla för ingame butiken.

Känner du att detta spelet är något för dig så har vi även en Fragzone guild på PC/EU, där jag undertecknad är Guildmaster. Vill du gå med så skicka ett ingame mail eller ett PM här på FZ, så fixar jag en inbjudan!

I gratis veckan har du även tillgång till Morrowind, en fantastik story i dark elfs hemland! Vilken jag rekommenderar att ni kör igenom!

Hur fixar jag tillgång till gratis veckan? såhär gör du:

  1. Navigera till Free for Play sidan

  2. Välj din plattform

  3. Ladda ner spelet till din plattform

  4. Skapa ett ESO konto och börja spela!

Notera att du måste ha Playstation Plus medlemskap om du spelar på PS4, och Xbox Live Guld medlemskap om du spelar på Xbox One. Något som är bra att veta: spelet är 80GB stort, så se till att ha utrymme på din hårddisk innan du installerar det.

Under gratisveckan kommer du som sagt att få tillgång till bas spelet och DLC'n Morrowind, men även få tillgång till prolog questen för kapitlet Elsweyr!

Skulle du vilja köpa The Elder Scrolls Online för PC/MAC så finns det på rea just nu t.ex för steam för 9,99€.

Lite saker att hålla koll på:

  • Pågår mellan: Tisdag 27 augusti (startar 20.00) - 3 september

  • Spelets storlek: 80 GB, se till att ha utrymme på din hårddisk!!

  • Plattform: PS4 (måste ha PS4 Plus), Xbox One (måste ha Xbox Live Guld) och PC/MAC.

  • Guild: Finns på PC/MAC EU, kontakta mig @kristallkrona i spelet eller här på FZ.

Jag hoppas vi ses i Tamriels värld!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar