Ny Rise of the Skywalker-trailer!

Sida 1 av 1
Ny Rise of the Skywalker-trailer!

Den kan ju inte vara sämre än The Last Jedi.

2019-08-26 15:17

Jag är försiktigt optimistisk! Är säker på att den inte kommer lämna samma bittra eftersmak som TLJ gjorde.

2019-08-26 15:19

"Vi har tappat fansens förtroende med de nya filmerna. Fort, klipp ihop en trailer med scener från de gamla klassikerna!"

2019-08-26 15:27

Meh, sjukt tråkig trailer.

Minns den första trailern till The Force Awakens, herrejävlar vad jag rös.

Noll hype inför filmen och det är mycket tack vare The Last Jedi.

2019-08-26 15:51

Otroligt tråkig trailer. Hälften var bara gammalt material som påpekat innan.

2019-08-26 16:06

Trailern som Calle länkade till, är det den försenade trailern eller är detta bara en special feature? Ser ut som att det inte är den riktiga trailern, och av namnet att döma har jag nog rätt. "D23 Special Look" istället för "Official Trailer 1" eller "Teaser 2". Den vi fick i våras var en teaser.

Det skulle släppas en trailer eller en teaser (verkar inte så himla uppenbart vad de ville släppa) den 23:e augusti eller så, men dem försenade den och gjorde alla besvikna.

Hoppas Rey haft force träning innan filmen (eller får de plats med det i själva filmen?), det är en av de nya Star Wars-filmernas brister att Rey inte lär sig någonting och ändå kan banka ner lärda personer. Tycker även synd om Skywalker-släktträdet, Kylo Ren the last heir kommer han dödas och inte återgå till den ljusa sidan? Ska Skywalkers vara förintade för gott? Usch fy.

2019-08-26 16:16

Blir den första filmen i Disney-batchen som jag struntar i att se på bio. Orkar inte mer trams.

2019-08-26 16:32

Är det bara jag som tycker att ljussabelduellerna är så trista i de nya filmerna?

2019-08-26 18:33

Väldigt intetsägande. Känns varken som att man kan bli hypad eller besviken.

2019-08-26 23:02

Star wars magin är borta

2019-08-27 09:09

Tar det för vad det är. Snarare en teaser än en trailer. Trailern dyker säkert upp i oktober preciis som med Force awakens och The last Jedi.

Jag är också säker på att jag kommer att tycka att filmen är bra. Har inte varit besviken på de två senaste episoderna även om The last Jedi har sina brister.

Jag tycker mig se en hel del intressanta koncept som jag tror kommer falla väl ut. Känns till viss del ”Legends”inspirerat.

2019-08-27 09:20

Ser den sen på dvd, när den väl kommer ut lagom till julen 2020 eller hur länge nu de tar på sig och släppa filmen.

Star Wars - Rise of the Skywalker, Fall of an Franchises

Sida 1 av 1