Ambitiösa svenska rollspelet Rain of Reflections släpps snart

Robot
Ambitiösa svenska rollspelet Rain of Reflections släpps snart

Victor Leijonhufvuds debutspel snart här.

#rain-of-reflections, #relieaselistan


Medlem

Det blir säkert bra. Men, vad har de gjort med animationerna?! Se kvinnans gångstil 11s in i trailern. Garvar fortfarande...

Medlem

Tror det kommer vara för ambitiöst.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser ut att bli ett mysigt RPG. Hoppas på storyn och stämningen. Grafiken (iaf animationerna) verkar sådär, men får de till de andra delarna så blir det säkert bra. Kommer iaf att testa det.

Medlem

Det här ser ju ut att bli hur mysigt som helst. Jag kan se förbi animationerna om storyn och karaktärerna levererar.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

har bara hört massa kaos om utvecklingen lol. Men aa hoppas det blir bra!

Inaktiv
Skrivet av Oskmos:

har bara hört massa kaos om utvecklingen lol. Men aa hoppas det blir bra!

Jasså? Av folk som jobbat på spelet eller vänner till dom? Är nyfiken på spelet men har inte hört så mycket alls mellan trailers och officiella infosläpp

Medlem

Satt precis nu på morgonen under frukosten och tänkte – undrar hur det går med Victors spel?
Vilken slump att det kom en nyhet om det!

Medlem

Äntligen, var lite orolig att det inte skulle bli något alls.

Medlem

Måste ändå säga att jag är imponerad. Gameplay såg rikt ut. Hoppas verkligen att det kommer gå bra! Skulle vara roligt, för då kanske dom hittar på något mer!
Men dom borde visa mer nu inför släpp, så fler blir intresserade, för jag vågar påstå att det är ganska nischat spel, eller mot en nischad publik!


signatur

Niet.

Medlem

Ny walkthrough från ingen mindre än Hufvudet själv!
Del 1:

Del 2:

1
Skriv svar