Shenmue 3 förs... nej, släpps som trial för backers

Robot
Shenmue 3 förs... nej, släpps som trial för backers

Istället för bonusmaterial, kanske.

#releaselistan, #shenmue-3


Medlem

Ni har gett oss pengar. Hjälp oss att buggtesta också.

Medlem

Det här är ett av de spelen som jag verkligen inte förstår mig på :/ Shenmue var väl endast bra från ett teknologiskt perspektiv när det släpptes? Kommer det verkligen funka idag?

Medlem

Blir mindre och mindre taggad ju mer jag hör och ser om det.

Medlem
Skrivet av 1337Figaro:

Det här är ett av de spelen som jag verkligen inte förstår mig på :/ Shenmue var väl endast bra från ett teknologiskt perspektiv när det släpptes? Kommer det verkligen funka idag?

Jag är tveksam med tanke på att det att döma av trailers fortfarande ser likadant ut som det gjorde då.

Medlem

Ville refunda spelet men har fortfarande inte fått något alternativ när ska man få det?

Inaktiv
Skrivet av 1337Figaro:

Det här är ett av de spelen som jag verkligen inte förstår mig på :/ Shenmue var väl endast bra från ett teknologiskt perspektiv när det släpptes? Kommer det verkligen funka idag?

Nje jag har visserligen bara spelat Shenmue 2 men tyckte det var ett grymt spel.
Finns få spelvärldar som känns så realistiska och inlevda som Hong Kong i Shenmue 2 och storyn kanske inte är speciell men själva äventyret Ryo är på är väldigt uppslukande, som när man är fast i höghuset med Ren eller i slutet när man springer genom skogen med Shenhua, då är det total immersion. Det är ett av få spel med häftiga QTEs och där det iaf finns någon slags illusion av konsekvenser när man misslyckas med saker. Sen som någon som alltid varit intresserad av kampsport tyckte jag det var coolt att hitta olika mästare runtom i staden och lära sig nya moves o.s.v. som ofta var baserade på riktig kampsport och kampsportsfilosofi.

Med det sagt ser detta spel ganska kasst ut och är grafiskt nästan sämre och mindre detaljerat än Shenmue 1 och 2.

1
Skriv svar