PS4-betan för Black Desert Online är igång

Robot
PS4-betan för Black Desert Online är igång

Lira fram till på tisdag och se den avslutande fyrverkerishowen.

#Black-desert, #Pearl-abyss


Medlem

Bästa mmot , om man gillar att grinda, combnat systemt är fan magiskt dock

Medlem

Trevlig combat som nog passar bra på ps4an, men annars så är det en jädra hjärndöd grindfest.

Medlem

Riktigt bra spel. Spelar det på PC och fick tag på en grym guild. Spelet har verkligen utvecklas till det bättre och nu är det mindre grind än förut. Dock ännu RNG dominerat.

Synd att FZ valde att inte göra en recension till detta spel..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Provade lite igår. Rätt overwhelmed. Combat kändes bra, fast konstig? Klarnar över tid I guess.. svårt å uttala mig om något annat än just combat .

Medlem

Skapade en witch och hade rätt kul. Gillar combatdelen, riktigt röjigt även om det tar lite tid att vänja sig. Körde på en PS4 Pro och det var lite choppy med texturer som växlade mellan låg/högupplöst och en del popups med helsvarta figurer... Open beta så det kan man leva med. Det enda som gör mig tveksam till ett eventuellt köp är pvpdelen. Om jag har förstått saker och ting rätt så är endgame pvpbaserat? Har för lite tid online för att hänga med i kidsen tempo

Gen
Medlem

Bara nyfiken, är det extrem LoD-poppin i PS4 versionen också? Sist jag testade spelet på PC så bytte ett träd jag gick mot skepnad minst 10 gånger.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Provade lite igår. Rätt overwhelmed. Combat kändes bra, fast konstig? Klarnar över tid I guess.. svårt å uttala mig om något annat än just combat .

Tar ett bra tag att lära sig hur combat fungerar i bdo. Dock kör jag på PC. Du låser ju upp mer och mer genom skill points (SP) och du utökar din rotation. Sen vi som spelar på pc har Awakening också så vi har ännu fler attacker. Då byter du mellan 2 vapen

Skrivet av Cortex:

Skapade en witch och hade rätt kul. Gillar combatdelen, riktigt röjigt även om det tar lite tid att vänja sig. Körde på en PS4 Pro och det var lite choppy med texturer som växlade mellan låg/högupplöst och en del popups med helsvarta figurer... Open beta så det kan man leva med. Det enda som gör mig tveksam till ett eventuellt köp är pvpdelen. Om jag har förstått saker och ting rätt så är endgame pvpbaserat? Har för lite tid online för att hänga med i kidsen tempo

Tyvärr är det nakdelen med BDO att saker poppar. Dock har det blivit bra mycket bättre på PC. Vi lär nog aldrig få se en klok fix på det. Grejen med bdo är att det är så grymt stort. End game är som sagt upp till dig vad du vill göra. Grinda för silver, föda upp hästar och levla dom, Transportera gods, pvp, ut och segla och döda havsmonster, yes, you name it!

Skrivet av Gen:

Bara nyfiken, är det extrem LoD-poppin i PS4 versionen också? Sist jag testade spelet på PC så bytte ett träd jag gick mot skepnad minst 10 gånger.

^


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Gen
Medlem

@Siial: Kanske borde ladda ner och testa för skojs skull. Måste dock säga att spelet är för komplicerat (hur det nu kan vara en dålig sak haha).

Medlem
Skrivet av Gen:

@Siial: Kanske borde ladda ner och testa för skojs skull. Måste dock säga att spelet är för komplicerat (hur det nu kan vara en dålig sak haha).

Ja det är mycket att lära sig och Google är din bästa vän! Försök att joina en lowbie guild. Du kan få mycket tips där ifrån. Det tar tid att lära sig allt men när du väl börjar förstå "the basics" så kommer det gå lättare och bli roligare


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar