Senaste spelet du klarade?

Sida 2 av 2
Gen
igår 15:23

Dishonored 2
Rushade mig igenom spelet för att hinna köra klart det innan FZ Community Challenge tog slut men varvade det 28 minuter för sent. Därför har jag nog inte fått njuta av det så pass mycket som jag hade hoppats. Hade tex velat klara av att smyga runt utan att bli sedd och inte döda någon, något som verkar vara sjukt svårt.

Tycker generellt att spelet var riktigt bra, hade fin atmosfär och det som kännetecknar Dishonored serien. Har för mig folk klagat på att det inte är lika bra som ettan och det är möjligt men det är inte långt ifrån.

Tekniskt är det rätt kasst eftersom spelet inte klarar av mer än 60fps utan att bli en stutterfest. Men men, gick att köra igenom det så också.

igår 17:09
Pokémon Moon (Nintendo 3DS)

Spelade en hel del när jag köpte mitt Nintendo 2DS år 2016 men den har inte inte används så mycket sedan dess tills jag beslöt mig för att sälja den så spelade färdigt Pokemon Moon och det var helt okej men tycker ofta de blir lite utdragna / lite variation när man börjar närma sig slutet. Är snart 27 år och har spelat en del av Pokemonspelen genom åren så man vet definitivt vad man får nu.

igår 18:03

Kingdom Hearts: Chain of Memories (GBA)
Spelade ut detta bara för att hänga med i trean storymässigt. För att göra det måste man antingen spela eller titta på cutscenes från alla spin-offs. Lyckligtvis var spelet rätt kul, speciellt bossfighterna. Man var direkt helt körd om man bara buttonmashade, man måste ha rätta kort och göra rätta drag. Storyn var bra och jag blev paff av hur viktig den var för tvåan, jävlar vilket glapp annars. Jag förstod typ inget när jag spelade ut tvåan och jag förstod nu varför. Spelar tvåan igen nu (försöker norpa Platinapokalen i samma veva), sen blir det mera KH-spinoffs.

Sida 2 av 2