I Fortnites Tilted Town är byggande och samlande förbjudet

Robot
I Fortnites Tilted Town är byggande och samlande förbjudet

Rättframma vilda västern-shootouts i senaste patchen.

#10-00-patch, #fortnite, #tilted-town


Inaktiv

Okej, byggandet borta. Saknas bara ett first-person läge med vapen och karta anpassat för det så finns det inte så mycket mer man kan begära.

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Okej, byggandet borta. Saknas bara ett first-person läge med vapen och karta anpassat för det så finns det inte så mycket mer man kan begära.

Jo bort med cartoon stilen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

Jo bort med cartoon stilen

Majoriteten hade inga problem med det i WoW eller Overwatch så ser inte varför det skulle vara ett problem i Fortnite.
Personligen så gillar jag inte cartoon-stil i spel men när det är cleant och väloptimerat så ser jag inte det som en nackdel.

Inaktiv
Skrivet av anon_319742:

Okej, byggandet borta. Saknas bara ett first-person läge med vapen och karta anpassat för det så finns det inte så mycket mer man kan begära.

Var inte byggandet det som gör fortnite originellt jämfört med andra br-spel? Med denna ändringen är det bara en tecknad variant av pubg pretty much.

Om du ogillar byggandet och vill ha FP-mode så borde ju PUBG vara det bästa alternativet. Plus att du slipper barnprogram-stuket på samma gång

Skrivet av Molotov:

Jo bort med cartoon stilen

Tecknad BR och byggande är ju fortnite battle royales definierande drag. Vill man ta bort dessa element får man ju PUBG och det är ju det sämsta BR-spelet enligt många fortnite-spelare

Inaktiv
Skrivet av anon_326725:

Var inte byggandet det som gör fortnite originellt jämfört med andra br-spel? Med denna ändringen är det bara en tecknad variant av pubg pretty much.

Om du ogillar byggandet och vill ha FP-mode så borde ju PUBG vara det bästa alternativet. Plus att du slipper barnprogram-stuket på samma gång

Tecknad BR och byggande är ju fortnite battle royales definierande drag. Vill man ta bort dessa element får man ju PUBG och det är ju det sämsta BR-spelet enligt många fortnite-spelare

Nej, det är kvaliteten och utvecklingstakten man vill åt i Fortnite, inte cartoon-stilen och byggandet. Alla andra BR-spel är buggiga, har dålig nätkod. Apex står nästan helt stilla i utvecklingen. PUBG är buggigt, har dålig gunplay, nätkod etc.

Gen
Medlem
Skrivet av anon_326725:

Var inte byggandet det som gör fortnite originellt jämfört med andra br-spel? Med denna ändringen är det bara en tecknad variant av pubg pretty much.

Om du ogillar byggandet och vill ha FP-mode så borde ju PUBG vara det bästa alternativet. Plus att du slipper barnprogram-stuket på samma gång

Tecknad BR och byggande är ju fortnite battle royales definierande drag. Vill man ta bort dessa element får man ju PUBG och det är ju det sämsta BR-spelet enligt många fortnite-spelare

Håller inte riktigt med där. Att röra sig i PUBG är som att gå i sirap jämfört med Fortnight där alla kontroller är långt mer responsiva och rappa.

Sen är väl barnprogramstuket just ett litet signum för Fortnite PUBG går ju all in på realism, APEX på sci-fi och snabba rörelser, CoD är CoD och BFV kör sin grej. Skönt att alla försöker sticka ut på sitt sätt tycker jag.

Gnällkuk

Även om jag aldrig kommer att spela Fortnite för att det inte riktigt är min grej så tycker jag att de verkligen levererar när det kommer till nya events!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av anon_319742:

Majoriteten hade inga problem med det i WoW eller Overwatch så ser inte varför det skulle vara ett problem i Fortnite.
Personligen så gillar jag inte cartoon-stil i spel men när det är cleant och väloptimerat så ser jag inte det som en nackdel.

Det är inte utseendet mest som stör utan när man förstör saker ser det ut som gummi svajjar och har sig.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar