Augustis PS Plus-spel är Sniper Elite 4 och Wipeout-samling

Robot
Augustis PS Plus-spel är Sniper Elite 4 och Wipeout-samling

Har båda fått mer eller mindre skyhöga FZ-betyg.

#ps-plus, #sniper-elite-4, #wipeout-omega-collection


Medlem

Wipeout HD/Fury är nog det spel jag spelade mest på PS3an! Fantastiskt spel!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Även värt att nämnas är att Wipeout Collection även har fått en helt gratis VR uppdatering. VR läget i detta är verkligen underbart och känslan av fart kan verkligen inte beskrivas med ord. Det är inte heller bara någon enstaka bana eller så man kan köra i VR. Hela spelet


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Wipeout är bland de bästa spelen som existerar.

Jag rekommenderar dock nybörjare att ha lite tålamod. Jag har sett många som ger upp innan de fått in den rätta känslan i styrningen. När det väl klickar så blir det magiskt!

Medlem

Nej gillar inte sniper spel och wipeout har jag redan. Sen är jag nog nöjd med det spelet för jag spelade det så mycket på ps3an där det också var enklare att lägga in egen musik utan Spotify som jag inte gillar. Nuförtiden lyssnar jag nästan bara på musik genom Youtube. Spotify har en väldigt dålig sök funktion. Så jag letar endå först genom Youtube. Och har tillgång till 50gig månaden så det är heller inget problem.

Medlem

För WipEout kan till och med jag köpa en PS4a. Fast jag är mera förtjust över Psygnosis. Jag vet de finns kvar. Fast under annat namn. Men just Psygnosis var bättre. Kommer någon ihåg Colony Wars?

1
Skriv svar