Nya Xbox-studion har rutin från Red Dead, GTA, God of War, Uncharted, Tomb Raider

Robot
Nya Xbox-studion har rutin från Red Dead, GTA, God of War, Uncharted, Tomb Raider
Medlem

Spännande, hoppas att de lyckas göra något intressant.

Undrar hur mycket pengar MS har kastat på dessa personer för att locka över dem från alla dessa AAA-studios?

Ambassadör
Xbox

Det där är ingen dålig laguppställning... Kommer nog att bli något alldeles extra.


signatur

Jump in.

Medlem

"Rutin" sååååå oacceptabel crunch då?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skrivet av Mortaigne:

Det där är ingen dålig laguppställning... Kommer nog att bli något alldeles extra.

Förhoppningsvis. Du vet vad man säger, för många kockar ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Backloggens befriare
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Förhoppningsvis. Du vet vad man säger, för många kockar ...

För många kockar, gör gästerna tjocka?


signatur

Ad hoc addendum

CTI
Medlem

Våga vägra tredjeperson

Personligen är jag rätt trött på tredjepersons vy, men visst kört Div 2 som satan, men hade det inte vart bättre i förstaperson?

Tredjepersons vy har sin plats det går inte att förneka, men det alternativet väljs allt för ofta tycker jag, är så happy att Cyberpunk blir fps


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Avstängd

Blir intressant att se vad dom filar på. Men skulle inte bli förvånad om det slutar med en medioker upplevelse med fokus på multiplayer.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av CTI:

Våga vägra tredjeperson

Personligen är jag rätt trött på tredjepersons vy, men visst kört Div 2 som satan, men hade det inte vart bättre i förstaperson?

Tredjepersons vy har sin plats det går inte att förneka, men det alternativet väljs allt för ofta tycker jag, är så happy att Cyberpunk blir fps

Spelar jag på konsol eller pc med handkontroll föredrar jag tredjepersons vy, tror många andra håller med mig.
Jag tror en annan stor anledning till att de som gör spelen vill ha tredjeperson är för att det blir enklare att sälja kläder, när spelarna faktiskt ser kläderna på gubben man spelar. Men det kanske det blir annat när Raytracing slår igenom så att man kan spegla sig i rostiga bilar eller tegelväggar.

1
Skriv svar