Bot för backloggen? "Play later"-alternativ släppt till Xbox Game Pass

Robot
Bot för backloggen? "Play later"-alternativ släppt till Xbox Game Pass

Ska göra tjänsten mer lätthanterlig.

#xbox-game-pass, #xbox-one


Gnällkuk

Jag föredrar Steam som inte gör det, behöver inte mer ångest över saker jag köpt och sen aldrig spelat, även om de är bra spel


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

Undrar om det också meddelar skillt om något av spelen man har på listan kommer att tas bort från tjänsten


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Gen
Medlem

Funktionen verkar inte ha släppts till PC iaf :/

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag föredrar Steam som inte gör det, behöver inte mer ångest över saker jag köpt och sen aldrig spelat, även om de är bra spel

Man kan ju helt enkelt välja att inte använda funktionen?

Medlem

Haha jag har faktiskt sån sjuk backlog på steam att jag börjat kategoriserat dom i olika nivåer hahaha ...

Medlem

Tänk att kunna välja ett spel att spela vidare trots att det försvinner från gamepass, men tyvärr, play later fungerar inte så.

Medlem
Skrivet av Luftman:

Haha jag har faktiskt sån sjuk backlog på steam att jag börjat kategoriserat dom i olika nivåer hahaha ...

Prova använda Trello. Jag har min backlog där.


signatur

I'm like you, I have no name.

1
Skriv svar