Är Smach Z den bärbara pc-spelmaskinen vi drömt om?

Medlem

De försökte kickstarta den här för några år sedan i samband med att Valve lanserade begreppet Steam Machine. Var inte det i samband med att alla hade missförstått allting med Windows 10 och trodde att Microsoft store skulle knycka all business för alla 3:e parts mjukvarubutiker för att MS varken tillät side-loading av UWC appar eller andra butiksappar som Steam att certifiera för Store..?
Det var i alla fall några år sedan. Den hette något annat då, men bytte namn till Smach Z, och hade en Atom prop men proklamerade att du skulle kunna spela moderna AAA titlar på den, förmodar att de tänkte på in-home streaming eller nå't då...

Mycket värre konkurrens nu med Switch också, så man undrar lite vad de hoppas uppnå. Kommer förmodligen att kännas ascoolt tills man inser att just det där spelet bara har partiellt kontrollerstöd... Släpa ett mekaniskt tangentbord på bussen
Anyway, jag tror det när jag läser recensionerna, ingenting jag skulle våga backa i nuläget.

Medlem

Förutom att dom aldrig haft en fungerande prototyp på någon mässa, satt ihop den med hjälp av en Lynx tablet och att den satt ihop med tejp på TGS så är den säkert asbra.

Just det ja, de ljög om vem som var VD, gjorde en DMC på ett tweet AV stopdrop&retro (kolla hans videos på YT).

önskar att flrfattaren av artukeln hade gjort litemer researcher ist för att promota en ren SCAM.

12
Skriv svar