Netflix släpper bilder på Witcher-seriens Geralt, Yennefer och Ciri

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tycker det ser lovande ut. Särskilt kläderna verkar de ha fått till. Men Yennefer ser ut som en tonåring? Svårt att se henne i en "modersroll" gentemot Ciri. geralt är kanske lite hunkigare än jag tänkte honom i böckerna. Dom får fula till honom en aning. Men vi får se, mina förväntningar steg i alla fall lite!

Yennefer är väl ytligt 22 år gammal? Hon ör ju egentligen nåhot över 100 men har för mig hon gav sig en 22 årings utseende genom magi.

Men förstår vad du menar, hoppas beteendet åtminstone är "vuxet". ^^


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Tomten:

Coat of plates heter plata på Svenska och ja, det är precis vad som har hänt, utsidan avslöjar inte vad som döljer sig innanför och sen någon fann det har nitlädret blivit en del av fantasy-troperna. Ja, de kan sitta tätt, men då ser man ett tydligt mönster som visar hur plattorna bakom sitter, Geralt har allt huller om buller.

Jag är ett jättefan av rustningarna i tvåan och trean, de har väldigt tydliga historiska influenser, men fantasyierade på rätt sätt, samma gäller majoriteten av alla vapen, kläder och arkitektur.

Ja, var det inte något slags mönster med tre nitar i en triangel på många av Geralts rustningar i spelen? Hade för mig att det var det även på tv-seriens rustning. Det var dock, som du da, nitar huller om buller.

123
Skriv svar