Inför Apex Legends andra säsong – ”Vi har lyssnat på er feedback”

Robot
Inför Apex Legends andra säsong – ”Vi har lyssnat på er feedback”

2 juli drar det igång – Nu berättar Respawn mer om innehållet

#apex-legends, #detaljer, #season-2


Hade dom slängt in ett TDM-läge så tror jag många hade återvänt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Vad spelar det för roll om de lyssnar men sedan fullkomligt struntar i vad spelarna säger?
Nej Respawn har jag verkligen inget förtroende för.

Medlem

Vart är alla fz-anhängare nu som hypade detta skitspel till skyarna och sa att det skulle döda fortnite? hahaha

Medlem

Kul med lite nytt, men det vore fint om det kunde dyka upp stöd för solos och duos också.

Medlem
Skrivet av utemoewbel:

Vart är alla fz-anhängare nu som hypade detta skitspel till skyarna och sa att det skulle döda fortnite? hahaha

Det va ju ett bra spel i starten, tror även att folk räknade med att dom skulle göra lite mer med spelet när det blev så populärt som det blev.
Men sen att dom inte driver igenom några uppdateringar eller nya maps blev ju deras fall. Ska bli intressant och se om dom kan få tillbaka lite folk

Medlem
Skrivet av utemoewbel:

Vart är alla fz-anhängare nu som hypade detta skitspel till skyarna och sa att det skulle döda fortnite? hahaha

Jag tror ingen trott att det ska döda Fortnite, det känns otroligt med tanke på populäriteten.
Men många tycker nog Apex Legends är roligare om man måste välja mellan dom 2 spelen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av utemoewbel:

Vart är alla fz-anhängare nu som hypade detta skitspel till skyarna och sa att det skulle döda fortnite? hahaha

*vinkar* Hej hej, här är jag! Tycker spelet är asbra i grunden, men Respawn har lite att jobba på innan de är på banan med mer innehåll TILL spelet.

Medlem

@utemoewbel:

Om inte annat så gav Apex nytt liv till Forntite m.fl i form av pingsystemet, respawn och lite annat smått och gott!
Men jag föredrar Apex alla dagar i veckan över Fortnite även om jag inte spelar det lika ofta som i början.


signatur

Halo kompis!

Medlem

Spelar faktiskt Apex rätt mycket. Och är glad över den nya säsongen!

Inaktiv

Kan bara tacka Apex för ping-systemet till PUBG. Det enda som var intressant med apex är nu i det bästa (imo) och mest autentiska BRspelet.

1
Skriv svar