Säsongsavslutning! Om halvåret som gått, och spelhösten 2019

Robot
Säsongsavslutning! Om halvåret som gått, och spelhösten 2019

14:00: Fragzone-Fredag gör sin sista show innan semestrarna. Häng med i chatten!


Medlem

Tack för spoilervarningen! (Håller precis på att spela hela för första gången. Kom för många andra spel emellan back then)

Medlem

@waeress: Precis som Jocke är jag aningen avis, ty att få uppleva det ånyo för första gången! Vilken lycka!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Som droppen på denna skitvecka så missade jag FF live... aja, nu skall man försöka slappna av och njuta. Får bli FF som en kanonstart på lördagen imorgon istället.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Som droppen på denna skitvecka så missade jag FF live... aja, nu skall man försöka slappna av och njuta. Får bli FF som en kanonstart på lördagen imorgon istället.

Det är näst bäst till live tycker jag, en kopp kaffe i soffan på lördagsmorgon med Fragzone-Fredag är mumma.

Medlem

Bästa spelet hittils iår är lätt Outer Wilds. En upptäcksfärd utan dess like. Upplevs bäst ju mindre man vet om spelet men det är inte för alla.

Medlem
Medlem

Lite besviken att ni övergav namnet Slaka sladdar, men i övrigt ett mycket trevlig avslut på veckan!

Skribent

BAGACION!

Edit: BAGRATION!!!


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar