Kratos var på väg att strykas ur 2018 års God of War

Robot
Kratos var på väg att strykas ur 2018 års God of War
Medlem

Väldigt glad över att det slutade som det gjorde. God of war är spelet som på riktigt gav mig tillbaka min passion för spel. Kommer att älska Cory för resten av mitt liv, detta då han verkar ha stått på sig väldigt mycket under många år vilket ledde till slutprodukten som är ett sant mästerverk.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Väldigt bra spel tyvärr så har jag fastnat i spelet och inte fortsatt att spela klart det. Det blir lite rörigt när spelet öppnar upp sig och man ska åka runt och leta grejer man missat. Och man koncentrerar sig på ytterligare 5-10 spel samtidigt... Har tyvärr hänt i för många spel för mig på sista tiden. Persona 5 & RDR2 är bara några. Istället spelar man GTAV online Dayz och Apex.....spel som aldrig tar slut typ.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Väldigt bra spel tyvärr så har jag fastnat i spelet och inte fortsatt att spela klart det. Det blir lite rörigt när spelet öppnar upp sig och man ska åka runt och leta grejer man missat. Och man koncentrerar sig på ytterligare 5-10 spel samtidigt......

Du behöver inte leta efter grejor, det mesta går att ignorera. Bara följ huvudstoryn så bör det lösa sig.

Var är du någonstans? Kanske kan hjälpa dig på rätt köl


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Nej jag skrev lite mer ovan i texten pågund av ett fel. Jag har mentalt fastnat bara inget du kan hjälpa mig med tyvärr. Och ignorera saker det går ju inte jag måste ju levla gubben så att han kan klå alla Valkyriorna också! Men tack ändå!

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Nej jag skrev lite mer ovan i texten pågund av ett fel. Jag har mentalt fastnat bara inget du kan hjälpa mig med tyvärr. Och ignorera saker det går ju inte jag måste ju levla gubben så att han kan klå alla Valkyriorna också! Men tack ändå!

Hehe, alright då förstår jag ditt dilemma bättre. Jag kan vara likadan, försöker dock bli bättre att fokusera på och klara av påbörjade spel. I God of War så tog jag platinum och påbörjade en ny genomspelnig direkt (New game+). Nästan bättre andra vändan på en högre svårighetsgrad.

Hoppas att du en dag finner tid och ro att njuta klart av hela spelet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Väldigt bra spel tyvärr så har jag fastnat i spelet och inte fortsatt att spela klart det. Det blir lite rörigt när spelet öppnar upp sig och man ska åka runt och leta grejer man missat. Och man koncentrerar sig på ytterligare 5-10 spel samtidigt... Har tyvärr hänt i för många spel för mig på sista tiden. Persona 5 & RDR2 är bara några. Istället spelar man GTAV online Dayz och Apex.....spel som aldrig tar slut typ.

Tappade också fokusen på Persona 5 efter runt 50 timmar, trots att det är ett väldigt bra spel. Samma sak med RDR2.

Lärdom till mig själv: påbörja inte flera mästerverk samtidigt för då är det lätt att man missar mästerverken


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

..."Istället spelar man GTAV online Dayz och Apex.....spel som aldrig tar slut typ."

Usch, vet vad du menar med det, och jag börjar bli innerligt trött på spelen man lägger sådan tid på utan egentlig mening annat än t.ex. gear, stats, rank etc. Saknar dagarna (och spelen) som tar slut istället för en kort story följt av grind.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Tappade också fokusen på Persona 5 efter runt 50 timmar, trots att det är ett väldigt bra spel. Samma sak med RDR2.

Lärdom till mig själv: påbörja inte flera mästerverk samtidigt för då är det lätt att man missar mästerverken

Precis detta måste vi båda tänka på! Persona 4 gick lättare att spela klart för mig. Mycket på grund av att det var det bästa spelet jag hade på vitan och att jag åkte tåg ca1.5 tim om dagen. GTA och RDR spelen har jag alltid haft problem med. Så jag var redan beredd innan på att jag inte skulle komma att spela igenom spelet på några år. GtaV singel player spelade jag tex klart bara för några veckor sedan. Men det var också pågund av en bugg i spelet som gjorde att jag fick gå tillbaka till en tidigare sparning.

Medlem

God of War tillhör generationens bästa spel. Tur att de behöll surgubben Kratos!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

God of War har etsat sig fast i minnet på mig och jag tänker på det flertalet gånger varje vecka. Underbart spel! Förmodligen denna generationens favorit för egen del.

Avstängd

Kratos var typ det enda bra med spelet. Allt annat var obeskrivligt uselt, från combat till story. Tog mig ett helt år att tvinga mig igenom det. Den låga fov:en och frameraten kan dra musten ur den mest enträgne av GoW-fanatiker.

Medlem

Det är ett bra spel fastnade när man skulle slåss på den där draken och spelade aldrig klart gow saknar köttandet från dom första spelen lite

1
Skriv svar