Half-Life-remaken Black Mesas sista bana kan nu betatestas

Robot
Half-Life-remaken Black Mesas sista bana kan nu betatestas

Det är nu länge xen Half-Life fyllde 20 år.

#black-mesa, #half-life, #steam


Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Kul! När allt är klart ska jag spela genom hela! Ser fram emot det!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Det var snart sju år sedan jag spelade fram till Xen i spelet. Redan då skulle Xen komma "snart"

Kanske dags att spela om hela snart, när (om) Xen blir färdigt helt.

Inaktiv
Skrivet av Nioreh:

Det var snart sju år sedan jag spelade fram till Xen i spelet. Redan då skulle Xen komma "snart"

Kanske dags att spela om hela snart, när (om) Xen blir färdigt helt.

Tja, det är ju faktiskt ”snart” när man talar i Half-Lifet-termer. Black Mesa kommer bli klart förr eller Xenare.

Edit: såg att Xen-skämtet redan var draget i nyhetstexten. Jag var helt enkelt för Xent ute.

Medlem

Spelet är också billigt att köpa nu på Steams sommarrea, kan rekommendera.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Kul spel men jäklar vad jag saknar "Gravity Gun" fån Half-Life 2.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Länge"xen" ❤️


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar