Skog som skog? Blair Witch-teamet hämtar inspiration från Firewatch
Älskar skräck och detta blir det ett köp av till Steam. Trailern ser mäktigt ut. Deras senaste projet "Layers of Fear 2" har dock betydligt svagare reviews (på Steam) än deras första Layers of Fear och Observer.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Trailern gjorde mig nyfiken i alla fall
Vilken spelmotor är det? Cryengine?
Jag har för mig att det var Unreal 4
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Grejen med att om du utforskar en skog och samtidigt är en person som vare sig kan klättra eller ta sig över centimeterhöga vallar så känns det inte som att vara i skogen, det känns mest som om du åkt in i skogen med rullstol. Firewatch gjorde många saker bra, men uforskningen i skogen var inte en av dom grejerna pg.a detta.