Steam Summer Sale är igång!

Robot
Steam Summer Sale är igång!

Snabbaste sättet att bränna lönen – eller har du redan köpt allt?

#steam


Medlem

Hmm, Steam store sidan vill inte ens ladda :/

Medlem

Märks att deras sommar rea är igång, varje år samma problem, Steam kan inte hantera all trafik som de får och sidan går inte längre att nå.

Medlem
Skrivet av damageinc:

Hmm, Steam store sidan vill inte ens ladda :/

Som vanligt mao.

Det brukar gå bra efter ett par timmar dock.

Medlem
Skrivet av damageinc:

Hmm, Steam store sidan vill inte ens ladda :/

Dom krashade den, igen ^^


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Ska slå till på Total War: Three Kingdoms om det går ner. Börjar bli lagom patchat nu och Blood-DLC snart.

Medlem

@Zidious G: Ligger på €53.99 och priset förändras inte längre under reans gång.

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

@Zidious G: Ligger på €53.99 och priset förändras inte längre under reans gång.

Jaså dom har ändrat? Man kan inte hoppas på billigare senare då. Jag får köpa det på instantgaming då. 372 kr.

Avstängd
Skrivet av Zidious G:

Ska slå till på Total War: Three Kingdoms om det går ner. Börjar bli lagom patchat nu och Blood-DLC snart.

Det är för nytt, om det blir rea på så nya spel är det max 10%.

Fragtjuv

A plague tale blev jag sugen på. 25%


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Laddar mer Post Scriptum as we speak! Har många timmar i Squad så hoppas på att PS ska leverera samma känsla fast i ww2 ridå!

Medlem
Skrivet av joelthor100:

A plague tale blev jag sugen på. 25%

Rekommenderar spelet starkt.

Sj slår jag till på Life is strange 2 -33%

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Märks att deras sommar rea är igång, varje år samma problem, Steam kan inte hantera all trafik som de får och sidan går inte längre att nå.

Medlem

Äntligen läge att slå till på Fallout: New Vegas ultimate edition (50 %) och Fallout 4 GOTY edition (50 %).

Medlem

@Sapiens: Haha jävlar vad den där mannen KONSUMERAR sin dryck

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

@Sapiens: Haha jävlar vad den där mannen KONSUMERAR sin dryck

Mannens nettoförmögenhet ligger idag på drygt ca 3.9 miljarder $$$ eller ca 4300 liter rent guld som jag antar är det han dricker, då gäller det att ligga i.

Jag lägger max 10.000:- i år.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lyckades få 5 euro rea så jag köpte ARMA 3 Contacts, alltid något. Inget i rean var intressant.

Medlem
Skrivet av Smest:

Laddar mer Post Scriptum as we speak! Har många timmar i Squad så hoppas på att PS ska leverera samma känsla fast i ww2 ridå!

Du borde kika på "Hell Let Loose" istället för Post Scriptum.

Jag funderar däremot på "Squad" jag, 18,75 euro


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Hunnit dra på mig The Talos Principle Gold Edition och Thief 1-3. Försöker verkligen hålla i mig denna gång!


signatur

I'm like you, I have no name.

Fyller på med Into the Breach och Slay the Spire då.

Inaktiv

Finns aldrig något intressant på steam sales tycker jag. Kan iofs bero på att jag köper alltid de spel jag vill ha när jag vill ha dem 🤣

Medlem

Mitt tips är South Park: fractured but whole.
90% rabatt.

Medlem

Blir nog faktiskt inget denna gång för första gången på länge. Känns som Game pass och dylika tjänster dämpat behovet lite. Skulle möjligen vara något dlc då.

Medlem

Undra om nå VR spel blir på REA. Vore kul med nå nytt på den fronten, iofs är dom inte så dyra från början men alltid kul om man kan spara lite


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Redaktör
Skrivet av Molotov:

Undra om nå VR spel blir på REA. Vore kul med nå nytt på den fronten, iofs är dom inte så dyra från början men alltid kul om man kan spara lite

Finns en VR-lista här, vissa på rea.


signatur
Skribent
Skrivet av pelson:

Fyller på med Into the Breach och Slay the Spire då.

Riktigt bra köp. Slay the Spire är ruskigt kul när man väl kommit in i det och kommit på en bra taktik.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Se där, man tackar 😁👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Phyrino: Har hört att ett South Park spel ska vara betydligt bättre än alla andra. Är det detta?

Medlem

Backloggen är mäktig. För varje år som går känns sommar- och vinterrean mindre betydelsefull. Tack och lov!

Och med City of Heroes i ful(l) gång igen så är man ju hooked son fasen igen.

12
Skriv svar