Ja, MS Flight Simulator blir en "SIMULATOR"

Robot
Ja, MS Flight Simulator blir en "SIMULATOR"

Får stöd för moddar och utvecklas först till pc.

#microsoft-flight-simulator, #releaselistan


Medlem

Den där trailern är lite missvisande, många ggr så sitter man i 12 timmar och kollar på en blå himmel mellan rio och berlin, utan ens ett moln i sikte.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ambassadör
Xbox

Riktigt fränt detta.


signatur

Jump in.

KoP
Medlem
Skrivet av Hipshot:

Den där trailern är lite missvisande, många ggr så sitter man i 12 timmar och kollar på en blå himmel mellan rio och berlin, utan ens ett moln i sikte.

Vore skönt om dom släppte en 14 timmars flight som trailer för Flight Sim. Längsta trailern i historien? :'D

Medlem

Kommer ihåg när jag spelade det I skolan och flög upp och ner med en Boeing 747

Medlem
Skrivet av jehuty:

Kommer ihåg när jag spelade det I skolan och flög upp och ner med en Boeing 747

Fick själ MS FS2000Pro i julklapp av min farbror. Älskade att köra Concorden mellan WTC-tornen. Såhär i efterhand är det rätt sjukt. xD

Medlem

Då saknar vi bara konfirmation på att det faktiskt har vr stöd med. Då det verkligen är något som just pc simulator communityt har gått över till

Medlem

Snälla säg att spelet kommer ha stöd för VR

Medlem
Skrivet av KoP:

Vore skönt om dom släppte en 14 timmars flight som trailer för Flight Sim. Längsta trailern i historien? :'D

Hehehe, det vore nåt

Skrivet av employed:

Fick själ MS FS2000Pro i julklapp av min farbror. Älskade att köra Concorden mellan WTC-tornen. Såhär i efterhand är det rätt sjukt. xD

De va som tusan. Med tornen. Galet i efterhand verkligen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar