Gillade du Red Dead 2-musiken? I juli släpps den på Spotify och Itunes.

Robot
Gillade du Red Dead 2-musiken? I juli släpps den på Spotify och Itunes.
Medlem

Hoppades kunna spela RDR2 på PC i juli, 9 mån efter release, men får musiken istället... Yeii

"Unshaken" av D'Angelo finns också på Spotify om jag inte har helt fel. Men satan va gött, har längtat efter detta sen oktober förra året!

Frilansare
Skrivet av Schwedenkuchen:

"Unshaken" av D'Angelo finns också på Spotify om jag inte har helt fel. Men satan va gött, har längtat efter detta sen oktober förra året!

Yes! Den verkar ju vara en variant av Crash of the World! Eller är det tvärtom? Någon diskofil här?

Medlem
Skrivet av B-itta:

Hoppades kunna spela RDR2 på PC i juli, 9 mån efter release, men får musiken istället... Yeii

börjar på allvar nu tro att vi får vänta på PC release först efter spelet kommit ut på PS5 och nästa Xbox


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

börjar på allvar nu tro att vi får vänta på PC release först efter spelet kommit ut på PS5 och nästa Xbox

Försök hålla dig stadig sen har du (den rimliga) tron att det inte kommer på PC över huvud taget att ta dig igenom också efter det.

Btw, fun fact: Ledmotivet för förra Red Dead var ju Sverige-sprunget - javisst! Är han inte med i 2'an nå?


signatur

subterranean homesick alien

Ambassadör
Xbox

Trevligt!


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Molotov:

börjar på allvar nu tro att vi får vänta på PC release först efter spelet kommit ut på PS5 och nästa Xbox

Det kommer aldrig på pc, har sagt det hela tiden.

Eller så kommer det först när PS5 kommer då det kommer en upphottad version av det till dom nya konsolerna, precis som med GTA 5. Så ni får nog vänta tills minst nästa år.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Det kommer aldrig på pc, har sagt det hela tiden.

Eller så kommer det först när PS5 kommer då det kommer en upphottad version av det till dom nya konsolerna, precis som med GTA 5. Så ni får nog vänta tills minst nästa år.

Ja tyvärr.
Har många gånger velat köpa det till ps4an men det känns som precis med GTA att spelet kommer göra sig bäst på PC.
Då jag ändå alltid "ligger efter" med att spela så gör det ingenting men Red dead Redemption är ett spel jag längtat efter dag 1 efter man spelade ut första spelet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av breahl:

Det kommer aldrig på pc, har sagt det hela tiden.

Eller så kommer det först när PS5 kommer då det kommer en upphottad version av det till dom nya konsolerna, precis som med GTA 5. Så ni får nog vänta tills minst nästa år.

Dåligt hur som helst av Rockstars att inte ge oss något att gå på...

Får lite Valve/Half Life 3 vibbar, över ett sekel efter och ännu inget alls om vad som försiggår.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av B-itta:

Dåligt hur som helst av Rockstars att inte ge oss något att gå på...

Får lite Valve/Half Life 3 vibbar, över ett sekel efter och ännu inget alls om vad som försiggår.

Ja jag tror de har tänkt sig att först sälja det en gång till, till alla konsolister på next-gen och när det väl ebbat ut så släpper de till PC för en tredje säljrunda. 2021-22?


signatur

Jump in.

Avstängd
Skrivet av Mortaigne:

Ja jag tror de har tänkt sig att först sälja det en gång till, till alla konsolister på next-gen och när det väl ebbat ut så släpper de till PC för en tredje säljrunda. 2021-22?

Japp exakt så tror jag det blir. Skulle inte förvåna mig om RDR 2 är ett spel man kan köpa direkt till PS5 och nya Xbox när dom kommer.

Sen släpps det till PC samtidigt.


signatur

PS5 och inget annat.

Att RDR2 kommer vara tillgänglig på dom nya konsolerna kommer vara självklart och det pga att bägge 2 kommer vara bakåtkompatibla.

Tror mer på en patch än en helt ny remaster som bumpar upp spelet till 60fps/högre upplösning.

Avstängd
Skrivet av hoppalängdhopp:

Att RDR2 kommer vara tillgänglig på dom nya konsolerna kommer vara självklart och det pga att bägge 2 kommer vara bakåtkompatibla.

Tror mer på en patch än en helt ny remaster som bumpar upp spelet till 60fps/högre upplösning.

Nej nej, det är Rockstar vi snackar om. Dom vill bara tjäna pengar och det vet vi sedan tidigare.


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar