Lego Star Wars: The Skywalker Saga drivs av ny spelmotor

Robot
Lego Star Wars: The Skywalker Saga drivs av ny spelmotor

Alla delar är dessutom nya - inga remasters på de gamla spelen.

#lego-star-wars-skywalker-saga, #tt-games


Medlem

Alltid gillat LEGO Star Wars-spelen, ska hålla ögonen på detta. Fan, steget efter det här är ju typ LEGO Star Wars RPG i Old Republic-tiden, det hade varit något

Men trodde EA hade ensamrätt på Star Wars-spel? Kanske någon special-grej för LEGO?

Skribent
Skrivet av Fiddi:

Alltid gillat LEGO Star Wars-spelen, ska hålla ögonen på detta. Fan, steget efter det här är ju typ LEGO Star Wars RPG i Old Republic-tiden, det hade varit något

Men trodde EA hade ensamrätt på Star Wars-spel? Kanske någon special-grej för LEGO?

Även jag har en särskild plats i hjärtat för dessa spel. Men tror att Lego-licensen med Disney är ett eget avtal. Och tacka fan för det. Annars hade väl de kostat 50 kr för varje plastfigur man ska låsa upp.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Detta är ett garanterat köp för mig.
The Complete Saga va ju hur kul som helst. Hoppas bara att de går tillbaka till slap stick humorn och berättandet, så det inte blir som The Force Awakens med massa prat.

Skribent
Skrivet av Phyrino:

Detta är ett garanterat köp för mig.
The Complete Saga va ju hur kul som helst. Hoppas bara att de går tillbaka till slap stick humorn och berättandet, så det inte blir som The Force Awakens med massa prat.

Av trailern att döma verkar det så att de har slopat röster och gått mer back to basics.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Phyrino:

Detta är ett garanterat köp för mig.
The Complete Saga va ju hur kul som helst. Hoppas bara att de går tillbaka till slap stick humorn och berättandet, så det inte blir som The Force Awakens med massa prat.

Ett av sidouppdragen fick man från en Gonk-robot, som C3P0 översatte. Det visade sig att Gonk-robotar är väldigt filosofiska av sig. Så ja, humorn finns kvar. Vi fick också se dansande banthas.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ett av sidouppdragen fick man från en Gonk-robot, som C3P0 översatte. Det visade sig att Gonk-robotar är väldigt filosofiska av sig. Så ja, humorn finns kvar. Vi fick också se dansande banthas.

Du vet var recensionskoden landar när det är dags iaf.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mike Stranéus:

Du vet var recensionskoden landar när det är dags iaf.

Haha, absolut. Påminn mig 2020


signatur
1
Skriv svar