Emil och Calle sammanfattar E3 2019 – Cyberpunk, Sony och Xbox-ångvälten

Gnällkuk
Skrivet av alias:

Tyckte intervjuerna var riktigt bra, så klart satt de bakom en viss tid det får ta och andra journalister i kö vilket lätt blir pressande. Intervjuerna var ändå stora behållningen för mig, hade det inte varit för Calle så skulle t.e.x. cyberpunk intervjun lätt kunnat bli en enda lång försäljar monolog.

Mjo, men man vill ju få till en mer levande intervju. Ibland blev det lite att titta på telefonen och checka av listan med frågor. Men, man har ju liksom höjt ribban rejält efter att ha sett utvecklingen sedan första fräcka fredag och hur de förvandlats framför kameran. Det är klart att det blir helt andra förutsättningar live på en mässa, framför allt när man inte har chansen att öva mer än ett par ggr om året


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Testpilot

Grym bevakning. Uppskattade mest då Calle och Emil sammanfattade intrycken vid de olika spelen. Kunde tyvärr inte kolla in livestream bevakningen men den var säkert superbra

Grymt flyt på siten också då det bara sprutade ut artiklar så props till nyhetsmaskinerna.
Jonny Myren, Fredrik Eriksson , Tomas mfl.

Medlem

Tycker att ert snack och era videos var klockrena. Precis lagom längd och trevligt innehåll. Balansen mellan kamratligt och mysigt och informationsrikt var bra.

Dock störde jag mig på de bilder ni använde för alla videos. Varje gång fick jag intryck av att det skulle vara gameplayvideos, och sedan var det "bara" ni som stod och tjötade. Vilket i för sig var trevligt, men... jag kände mig ändå lika lurad varje gång


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jättebra bevakning, nyhetsflödet var bra och skrivet bra. VLOG:en var grädde på moset och från er sida kunde jag inte önskat mig bättre. (Möjligen att försnacket var för långt, men det är en smaksak.)

Sedan att konferenserna var mitt i natten kan tyvärr inte vi påverka...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar