Favorittrailer/trailers från E3?

Redaktör
Ponny
Favorittrailer/trailers från E3?

E3-mässan har stängt dörrarna för den här gången. Att Microsoft höll den bästa presskonferensen är FZ överlag överens om, men vilken är den enskilt bästa trailern? Om du snabbt behöver friska upp ditt minne (och vem behöver inte det när trailerparaden marscherat på utan ände) tipsade @Fezk om E3 Recap-sajten i nyhetstråden. Jag har en del favoriter, men för enkelhetens skull har jag valt ut fyra darlings.

Baldur's Gate III avtäcktes tekniskt sett inte på E3, men Stadia drog nytta av E3-hypen. Tre av mina favoriter kittlade nostalginerven, men den fjärde (Twelve Minutes) fångade mig av andra skäl.


signatur

En Bamseponny av folket

Skribent

Jag säger nog trailern för Final Fantasy 7 Remake

Men Ghostwire: Tokyo var också en trevlig överraskning

Medlem

Det fanns många bra trailers i år så det kan vara svårt att veta vilken som var bäst.
Jag såg mest på Nintendo Direct och sen några trailers efteråt.
En trailer som jag gillar som var både rolig och bra var ju när Banjo och Kazooie bekräftades till Super Smash Bros Ultimate.

Men den bästa trailern enligt mig var ändå bekräftelsen att en fortsättning av Breath of the Wild är på väg.

En så magisk trailer som man verkligen sögs in i. Jag känner verkligen att jag vill veta mer.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Baldurs Gate 3 var årets överraskning så här långt. Otroligt kul att få återvända till Baldurs Gate med Larian vid rodret. Men som du själv skriver, det var ju faktiskt inte på E3.

Cyberpunk är svårt att inte nämna. Hype-tåget saknar bromsar och rälsen lutar nedåt på den titeln.

Den stora överraskningen för mig var Gods & Monsters. Tyckte det såg riktigt lovande ut, det lilla man fick se i den snygga trailern.

Medlem

Final Fantasy VII Remake.

Quake-konnässsör

Jag får nog ta...

Gnällkuk

Cyberpunk och FF7 smäller klart högst, ett spel som jag blev nyfiken på som jag inte hört talas om var dock Midnight Ghost Hunt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Ambassadör
Xbox

Både överraskande och vackert:


signatur

Jump in.

Medlem

Ett enda spel fastnade helt för mig: 12 Minutes. Längtar efter att få spela det!

Medlem
Medlem

12 minutes.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Final fantasy 7 remaken är den som kändes bäst men cyberpunk är ju ett annat man sneglat rätt länge på. Två spel jag troligtvis köper dag ett även fast jag är emot att köpa dag ett.

Medlem

Final Fantasy, Cyberpunk, Empire of Sin, flera härliga trailers. Men jag lägger min röst på

Medlem

FFVII var utan tvivel den som påverkade mig mest. Har varit jätteskeptisk hitills men efter den där så vaknade nerven på nytt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Var det något annat än Cyberpunk 2077 som visades upp på E3? Inte vad jag minns...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Tråddemonen
Testpilot

Glad som fan över Cyberpunk och Doom, vart glatt överraskad över gods and monsters. Nu är det bara TLOU2 som ska få ett datum, sen hålla tummarna för att Fable, ett nytt GOW, och ett nytt spider-man annonseras.

Ambassadör
Xbox

Efter att ha spelat expansionen en stund (yay för snabb release!) så måste jag nominera den här också. Det är ännu mer awesome att spela:


signatur

Jump in.

Medlem

4 favoriter:

Elden Ring

Cyberpunk 2077

Ghostwire Tokyo(ett + för charmiga damen som presentera)

Ori and the Will of the Wisps

4 jag tyckte såg charmiga/mysiga/intressanta ut:

SUPERLIMINAL

Unexplored 2

Mosaic

Lost Ember


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

Baldurs Gate 3 var riktigt snygg

1
Skriv svar