Horizon Zero Dawn-producenten har gått bort, 44 år gammal: "En stor chock"

Robot
Horizon Zero Dawn-producenten har gått bort, 44 år gammal: "En stor chock"
Gnällkuk

Var han sjuk? Begick han självmord? Omkom han i en olycka?

Tragiskt att gå bort så ung :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Var han sjuk? Begick han självmord? Omkom han i en olycka?

Tragiskt att gå bort så ung :/

Tittade lite på reddit, folk säger att han fick en hjärtattack när han joggade. Ta inte detta som ett svar, kan inte alls garantera att detta stämmer.

Gnällkuk
Skrivet av Djavulen:

Tittade lite på reddit, folk säger att han fick en hjärtattack när han joggade. Ta inte detta som ett svar, kan inte alls garantera att detta stämmer.

Ok, tack. Någon form av hjärtfel då, så olycka i kombination med sjukdom.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Riktigt trist :/ Har själv inte spelat dom två spelen, men har förstått att han har gjort ett riktigt bra jobb. Vila i frid.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Livet är skört den saken är säker.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Vila i frid 💙💙💙

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Djavulen:

Tittade lite på reddit, folk säger att han fick en hjärtattack när han joggade. Ta inte detta som ett svar, kan inte alls garantera att detta stämmer.

Kollegan som introducerade mig för spelet avled i hjärtattack ifjol, och nu detta på det...

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Kollegan som introducerade mig för spelet avled i hjärtattack ifjol, och nu detta på det...

Som en person som genomgått en hjärtattack OCH spelfantast och designer på det kan jag säga att om beskrivningen av att man sitter stilla mycket (och ofta äter "tvivelaktig föda") så rekommenderar jag varmt att raskt ändra dessa vanor. Hjärtinfarkten kommer inte förannonserat, och livsstilen tvingas man ändra direkt.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

En kung har gått ur tiden! Horizon är ett av generationens bästa spel.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Vila i frid :'(

Medlem

Alltid trist när en så pass ung människa går bort. Förhoppningsvis är han på ett bättre ställe nu, RIP


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Medlem

fyfan va trist ett av dom bästa spelen jag spelat efter last of us usch

Medlem

Ni kunde gärna ha skrivit hur han dog


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Allt för ung. :/ R.I.P


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

RiP. Tragiskt. Horizon: Zero Dawn var förövrigt ett fantastiskt spel och ser fram emot #2.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tragiskt när någon dör så ung.

Medlem

Fy fan, vilken tråkig nyhet. Riktigt skrämmande hur livet bara kan ta slut så där utan förvarning. En enorm förlust för spelvärlden, och ännu större förlust för familj och anhöriga som har förlorat så mycket mer.

Vila i frid 😢

Medlem

Tack för allt och vila i frid.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Känner mest sorg för barnen. Kan inte ens tänka mig hur mitt liv skulle sett ut utan min stöttepelare till far.


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar