Två Wolfensteins släpps i juli – Youngblood och Cyberpilot

Robot
Två Wolfensteins släpps i juli – Youngblood och Cyberpilot
Medlem

Kanske dags att spela igenom The New Order, The Old Blood och The New Colossus.
Är de värda att dra igenom?
Kommer man missa mycket av storyn om man skippar att spela dem?


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem
Skrivet av donniedarko:

Kanske dags att spela igenom The New Order, The Old Blood och The New Colossus.
Är de värda att dra igenom?
Kommer man missa mycket av storyn om man skippar att spela dem?

Älskar dem. Har helt ärligt haft roligare i The New Order och The New Colossus än vad jag hade med Doom (även om Doom är sjukt bra). Tycker att Machine games fått till något riktigt bra med nystarten av Wolfenstein. Bra tempo, okej story, underbart gameplay och rätt bra humor också. Att du kan välja mellan att tokröja eller köra stora delar av spelet med stealth gör inte saken sämre.

Kort sagt, roligaste single-player fps jag spelat på länge.
(har inte spelat The Old Blood).

Medlem
Skrivet av Vamp:

Älskar dem. Har helt ärligt haft roligare i The New Order och The New Colossus än vad jag hade med Doom (även om Doom är sjukt bra). Tycker att Machine games fått till något riktigt bra med nystarten av Wolfenstein. Bra tempo, okej story, underbart gameplay och rätt bra humor också. Att du kan välja mellan att tokröja eller köra stora delar av spelet med stealth gör inte saken sämre.

Kort sagt, roligaste single-player fps jag spelat på länge.
(har inte spelat The Old Blood).

Håller med. Har dock inte spelat The New Colossus än men köpte båda spelen på förra psn-rean.

Medlem
Skrivet av donniedarko:

Kanske dags att spela igenom The New Order, The Old Blood och The New Colossus.
Är de värda att dra igenom?
Kommer man missa mycket av storyn om man skippar att spela dem?

Jag kan bara svara för det första spelet men av vad jag läst så är allt en gnutta bättre i 2an och det första var ju skitkul! Definitivt värda å spela vågar jag säga. Tyckte spelet överraskade mig gång på gång under vissa delar där det känts som andra liknande spel bara hade haft en transportsträcka. Jag tycker du missar en del om du hoppar över.

1
Skriv svar