The Elder Scrolls Blades kommer till Switch i höst

Robot
The Elder Scrolls Blades kommer till Switch i höst
Medlem

Fick inte det spelet massor med skit för att det i princip är P2W och när de fick kritik för det så ändrade de till hur spelarna ville ha det men ändrade också loot-table så du fick mycket mindre i varje kista?


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Kontot avslutas

När vi har fixat nya joy-con handkontroller så kommer jag nog skaffa detta. Det ser rätt intressant ut när man har sett bilder på det.
Det går ju att testa då i alla fall så får man se.


signatur

ゼルダの城

Gnällkuk
Skrivet av Maddox:

Fick inte det spelet massor med skit för att det i princip är P2W och när de fick kritik för det så ändrade de till hur spelarna ville ha det men ändrade också loot-table så du fick mycket mindre i varje kista?

Stämmer, inte hört något mer om spelet efter de initiala kontroverserna dock. Det har väl varit i beta dock så folk borde ju hunnit testa. Kikade nu spelet har 4.0 i betyg på appstore, men det har fått ett mystiskt uppsving från 2,5 till 3,9 nyligen enligt en användare, kollar jag recensionerna så ör det nästa enbart 1-3 i betyg där folk klagar på snordyra mtx och att det blir en lång tradig väntan som f2p.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Kontot avslutas
Skrivet av trickeh2k:

Det har väl varit i beta dock så folk borde ju hunnit testa.

Ja, om man har en tillräckligt bra smartphone.
Jag har själv ingen men får låna min sambos gamla smartphone när jag vill gå ut snabbt och kolla något på nätet men på den går det inte att ladda ner det spelet.


signatur

ゼルダの城

Gnällkuk
Skrivet av ZeldasCastle:

Ja, om man har en tillräckligt bra smartphone.
Jag har själv ingen men får låna min sambos gamla smartphone när jag vill gå ut snabbt och kolla något på nätet men på den går det inte att ladda ner det spelet.

"Folk" syftar väl på den breda massan. Alla har inte lust/råd att uppgradera :> Oavsett om man har en kanonlur från 10 år sedan eller senaste syraste telefonen så borde ju tillräckligt många ha moderna telefoner och hunnit testa det, tänker jag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Kontot avslutas
Skrivet av trickeh2k:

"Folk" syftar väl på den breda massan. Alla har inte lust/råd att uppgradera :> Oavsett om man har en kanonlur från 10 år sedan eller senaste syraste telefonen så borde ju tillräckligt många ha moderna telefoner och hunnit testa det, tänker jag.

Jo, det lär nog vara väldigt många som har hunnit att testa den redan, tur att den äntligen kommer till någonting mer än bara smartphones så att ännu fler får testa det


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar