Xbox Game Pass till pc – Metro Exodus, Halo, Imperator: Rome

Robot
Xbox Game Pass till pc – Metro Exodus, Halo, Imperator: Rome
Medlem

Man kan ladda ner de nya appen här; https://www.xbox.com/sv-SE/xbox-game-pass/pc-games

Men min dator säger bara att min dator inte är redo än "Maj 2019-uppdateringen för Windows är tillgänglig för kompatibla enheter, men din enhet är för närvarande inte redo för den."

Ingen aning om vad detta ska betyda har alla de senaste uppdateringarna enligt Windows Update....

Medlem

Jag har ett problem, köpte game pass förra månaden, för 10 kronor, för 3 månader. Men detta game pass for pc verkar vara en annan prenumeration för dom nya spelen.

Inaktiv
Skrivet av Vercadi:

Jag har ett problem, köpte game pass förra månaden, för 10 kronor, för 3 månader. Men detta game pass for pc verkar vara en annan prenumeration för dom nya spelen.

Japp, har samma problem. På deras Xbox Beta sida står det att man ska kunna spela med sin befintliga prenumeration men när jag försöker ladda ner ett spel så ombeds jag betala för en ny period. Detta trots att jag har Xbox Game Pass till Augusti.

Ser inga Halo MCC spel heller. Just nu verkar det bara finnas samma utbud som redan var där innan presskonferensen.

Medlem

Som endast PC spelare så behöver jag inte köpa ULtimate ? så man får gold medlemskap?

Medlem

Lätt värt att dra en 10krs månad och bara köra igenom exodus

1
Skriv svar