Genshin Impact är ett Zelda-inspirerat action-RPG från Shanghai

Robot
Genshin Impact är ett Zelda-inspirerat action-RPG från Shanghai

Men mycket tyder på mikrotransaktioner.

#Genshin-impact, #mihoyo


Gnällkuk

Kinesiskt RPG? Nej, tack. Kommer vara sönderbombat med mtx.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Zelda + Ni No Kuni + Anime ? Single- eller multiplayer?
Mtx borde ju inte spela någon roll om det rör sig om ett action-rpg likt BotW.
Det som ger mig en "vill inte ha" känsla är mer att det rör sig om PC eller iOS, dvs mobil anpassat. Det låter inte som om det skulle gå allt för bra, men får väl hålla ögonen öppna om detta framöver.

Först trodde jag detta var det Zelda inspirerade i mindre skala som ryktats från Ubisoft innan jag läste mer på nyheten.

*Edit* Ok kollade på videon och då ser det ut som om det faktiskt går att köra någon form av co-op iaf.
Skulle ju i så fall inte spela med någon random snubbe som pungat ut tusentals kronor för att göra allt till en barnlek.
Skulle bara köra med någon jag känner i så fall eller helt solo om det inte är påtvingat multi någon stans in i spelet.

1
Skriv svar