Bästa Batman-skådisen?

Kontot avslutas

En sak som var roligt med Christian Bale var att den första filmen som jag såg med honom var Mio min Mio.
Han spelade Jum Jum i den filmen.
Men jag skulle vilja ha tag på originalet Mio in the Land of Faraway eftersom jag har svårt för dubbade filmer.


signatur

ゼルダの城

Det får helt enkelt bli Mikael Keaton.
Men kanske är det mer beroende av att Batman (1989) och Batman Returns (1992) hittills är de bättre Batman-filmerna (Inte räknat in de animerade för de har jag helt enkelt inte sett).


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lite så jag känner också. Såg om dem för inte så länge sedan och de hade inte åldrats superbra. Och då gillar jag ändå Bale i många andra roller.

Där håller jag inte med. Köpte om dem på 4k och filmerna håller enligt mig fortfarande världsklass på alla sätt och vis. Vi snackar ju ändå 2005-2012 så de är knappast lastgamla samtidigt som de inte fulla med trötsam Marvel CGI (smash big destroy big cities). The Dark Knight kan man se om hur många gånger som helst.
Tur att smaken är delad

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av e3henri:

Där håller jag inte med. Köpte om dem på 4k och filmerna håller enligt mig fortfarande världsklass på alla sätt och vis. Vi snackar ju ändå 2005-2012 så de är knappast lastgamla samtidigt som de inte fulla med trötsam Marvel CGI (smash big destroy big cities). The Dark Knight kan man se om hur många gånger som helst.
Tur att smaken är delad

Indeed!


signatur
Medlem

ingen som har en bild på denna framtida glitter läderlapp?

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Det får helt enkelt bli Mikael Keaton.
Men kanske är det mer beroende av att Batman (1989) och Batman Returns (1992) hittills är de bättre Batman-filmerna (Inte räknat in de animerade för de har jag helt enkelt inte sett).

Var visserligen ett tag sedan jag såg filmerna men som jag minns det skulle nog Mask of the Phantasm hamna i min top 3 tillsammans med Batman (1989) och The Dark Knight.

Måste nog vara jag själv, var en väldigt övertygande Batman på maskeraden i 3:klass

Så lite besviken att jag inte kunde rösta på mej.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Jag är en av de få som älskade Batman VS Superman och jag tycker att Ben Affleck gjorde ett super bra jobb att gestalta Batman. However, för mig kommer Adam West alltid vara den riktiga Batman...den röda telefonen, brandmans stången som var gömd bakom bokhyllan, bilen, introt...allt var såååå bra....förutom själva handlingen och special effekterna haha

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Jämnt skägg mellan Keaton och Bale, även om det är lite äpplen och päron-varning.

Bästa versionen av Batman kommer från Bruce Timm/Kevin Conroy, jag menar:

@Sapiens Mask of the Phantasm är indeed en av de bästa Batman-rullarna som gjorts.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

123
Skriv svar