FZ:s officiella ESO-guild på PC!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Kysing:

Tjo, jag har precis tagit upp manteln igen och börjat lira ESo igen, hade gärna tagit en invite UserID @Kysing

Hej! Ser att du har joinat discord! Jag bjuder in dig i spelet idag!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Tjena, jag har spelat eso non stop i en månads tid nu och inskaffat nästa exp, så skulle gärna önska en invite till guilden om platsen finns.

@qfrost

Medlem
Guild

Hej. Ny på forumet och vill gärna gå med i guilden. Bobergski heter jag.

Hoppas på insläpp.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Daggge:

Tjena, jag har spelat eso non stop i en månads tid nu och inskaffat nästa exp, så skulle gärna önska en invite till guilden om platsen finns.

@qfrost

Tjena! jag bjuder in dig, ber om ursält för sent svar!

Skrivet av Bobergski:

Hej. Ny på forumet och vill gärna gå med i guilden. Bobergski heter jag.

Hoppas på insläpp.

Hejsan! jag bjuder in dig!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Bobergski:

Hej. Ny på forumet och vill gärna gå med i guilden. Bobergski heter jag.

Hoppas på insläpp.

Ditt kontonamn: @ Bobergski fanns inte. vad för kontonamn har du? det namnet du har när du loggar in. inte vad din gubbe heter.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Tjo!

Jag har spelat spelet rejält casual och har precis blivit level 50. Om ni accepterar nybörjare så tar jag gärna en invite

UserID: Psyalot

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Jock3:

Tjo!

Jag har spelat spelet rejält casual och har precis blivit level 50. Om ni accepterar nybörjare så tar jag gärna en invite

UserID: Psyalot

alla är välkomna till oss! nästa gång du loggar in har du en inbjudan till guilden! vi har även en discord! https://discord.gg/kVEyzDT


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

alla är välkomna till oss! nästa gång du loggar in har du en inbjudan till guilden! vi har även en discord! https://discord.gg/kVEyzDT

Tackar så mycket

Medlem

Skulle gärna ta en invite till guildet. @Zathiri är mitt nick på Eso

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av TodieS_DraX:

Skulle gärna ta en invite till guildet. @Zathiri är mitt nick på Eso

Vad roligt. Jag fixar det senare idag. Joina gärna vår discord! https://discord.gg/kVEyzDT


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Skriv svar