Metro Exodus säljer bra, "absoluta majoriteten" till konsol*

Medlem

30 FPS för en mer "filmisk känsla", i en shooter. Underbart! Med tanke på försäljningen till konsoler verkar det vara just det folk vill ha, eller?

Medlem

Tänkte först köpa det på Steam eftersom Last Light var ett underhållande spel, men tji fick jag för vips så försvann den möjligheten. Eftersom Epic snöt spelet mitt framför näsan på mig kommer jag aldrig att köpa det av dom. Övervägde då att skaffa PS4-versionen men efter att ha tagit del av ett antal recensioner och när nyhetsdammet lagt sig så blir det att istället snällt vänta tills det dyker upp på någon rejäl rea. Att spelet säljer bättre än Last Light betyder ju heller ingenting, det brukar vara så ju mer välkänt ett IP blir. Men i och för sig, ju mer stålar ju troligare en uppföljare naturligtvis.

Medlem

Jag förhandsbokade på egs. Det var en hel del buggar vid release men jävlar vilket bra spel. Jag blev "blown away".

Medlem
Skrivet av devilrat:

30 FPS för en mer "filmisk känsla", i en shooter. Underbart! Med tanke på försäljningen till konsoler verkar det vara just det folk vill ha, eller?

Det är inga problem vänta till nästa Xbox eller Playstation så kan du spela alla gamla spel remastrade med ett 60 fps läge.
Folk som spelar på konsol är inte kräsna varit problem med låg fps i alla fall sedan 90 tals konsolerna. Testa att spela golden eye eller perfekt dark i splitscreen.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det börjar bli trams med allt Epic-hat

Det har varit trams hela tiden.

12
Skriv svar