Nytt Nintendo Direct vid midnatt med allt ljus på Super Mario Maker 2

Robot
Nytt Nintendo Direct vid midnatt med allt ljus på Super Mario Maker 2
Moderator | Testpilot

Kliver upp 05.45, jäklar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kliver upp 05.45, jäklar.

Ska jag skicka kaffe och koffeintabletter?


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Managor:

Ska jag skicka kaffe och koffeintabletter?

Ja, snälla.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Måste skaffa mig en Switch! Just Mario Maker där man kan göra Super Mario World-banor hade ju varit fantastiskt när man var liten och Super Nintendo var aktuellt.


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kliver upp 05.45, jäklar.

Du kan lägga dig tidigare, gå upp till 24:00, och gå och lägga dig igen

Kontot avslutas

Hoppas att de avslöjar mer nya saker som man kan göra i spelet. Drömmen vore ju om de kunde ha med Super Mario Land med som ett spel som man kan göra banor som liknar i grafik/stil.
Vi har ju redan sett öken banor och is banor som var något annat som jag också ville ha när jag spelade på Wii U.
Det skulle vara häftigt om man kunde spela med upp till fyra kompisar samtidigt som på New Super Mario Bros spelen, tänk att spela en bana i Super Mario Bros till NES stil med tre vänner och försöka klara av den tillsammans.


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas
Skrivet av ZeldasCastle:

Hoppas att de avslöjar mer nya saker som man kan göra i spelet. Drömmen vore ju om de kunde ha med Super Mario Land med som ett spel som man kan göra banor som liknar i grafik/stil.
Vi har ju redan sett öken banor och is banor som var något annat som jag också ville ha när jag spelade på Wii U.
Det skulle vara häftigt om man kunde spela med upp till fyra kompisar samtidigt som på New Super Mario Bros spelen, tänk att spela en bana i Super Mario Bros till NES stil med tre vänner och försöka klara av den tillsammans.

Ingen Super Mario Land stil, men man kan ju hoppas att det kommer längre fram, fanns ju plats för mer spel stilar bredvid Super Mario 3D World.

Multiplayer hade jag typ rätt i. Lite roligt.
Det som jag funderade över som jag inte riktigt förstod. Fungerar multiplayer delen bara över internet? Lite synd i så fall.


signatur

ゼルダの城

1
Skriv svar