Black mirror S5 5 juni + trailer

Releasehästryttare
Black mirror S5 5 juni + trailer

Så redan om 3 veckor kommer säsong 5 av black mirror!

Gnällkuk

Tror inte jag sett serien sedan s02 eller s03. Aldrig fastnat för Black Mirror, tycker det stora problemet är att det är sån grov skillnad i kvalité på avsnitten. Kan gå från fantastiska till högst mediokra vilekt gör att när man sett två halvdana/dåliga i följd är det svårt att få suget till nästa.

Finns ju aldrig något som får en att egentligen vilja komma tillbaka då alla avsnitt är helt fristående som jag minns det, så ingen handling eller utveckling att följa.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare

@trickeh2k: Jag ser dem som små mini filmer, visst tyvärr är ju inte alltid kvaliteten 10/10 .. men de avsnitten som är bra kommer man ihåg länge.

Medlem

Yees! Tycker att nästan samtliga av seriens avsnitt har hållt en väldigt hög kvalite. Särskilt förtjust i avsnitten "white christmas" och "San junipero"

Gnällkuk

@Devan: jo, men det är ju precis just det att kvalitén är för ojämn och eftersom man inte vet vad nästa avsnitt är så har man ju noll förväntningar. var det avsnittet innan bra så kan det ju tom vara negativt, man vet att man aldrig kommer att få se mer av det. jag säger inte att det är en dålig serie, men det blir lite som ett bra spel som kanske hamnar i en period där man inte spelar det. trots att man gillar spelet så återfår man aldrig suget att lira det igen.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Releasehästryttare
Medlem

tredje avsnittet av 5e säsongen måste vara det sämsta jag har sett av alla avsnitt, som om Disney har regisserat det

Releasehästryttare
Skrivet av MaLiBu:

tredje avsnittet av 5e säsongen måste vara det sämsta jag har sett av alla avsnitt, som om Disney har regisserat det

"Lite" väl mörk för något som skull visas på disney channel

1
Skriv svar